Hoppa till innehåll

Far Cry 2 Hjälp!

360Xbox

Rekommendera inlägg

• 1 månad senare...

När man gör ett uppdrag åt UFFL eller nått sånnt så ringer alltid en "buddy" och säger att man ska möta han/hon, men om jag gör uppdraget åt UFFL kan jag då inte göra dom där buddy missions och få den achievementen?

nej du kan inte få achievments men om du bara gör uppdragen är det lättare men om du gör med buddys får du mer History.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man gör ett uppdrag åt UFFL eller nått sånnt så ringer alltid en "buddy" och säger att man ska möta han/hon, men om jag gör uppdraget åt UFFL kan jag då inte göra dom där buddy missions och få den achievementen?

Buddy missions kan ibland vara enklare eller svårare. Ibland så råkar det inte gå enligt planerna för din kamrat och du tvingas rädda honom istället. ( Ett exempel. ) Tycker dock du borde göra buddy missions istället som sagt ovan för att du får mer History och Reputation.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...