Gäst ihabba123 Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Hej grabbar hade lite tråkigt så jag tänkte starta en ny tråd. Hur tror ni microsofts nästa konsol kommer vara? Eller hur vill ni ha det? Grafik? Processor? Ram? Spel? Tema? Design?' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Xbox 720 skulle jag gissa på :) Grafiken ska vara som att crysis 555 skulle finnas :lol: Spelen ska va Gears of war 4, Call of duty 7, Saints row 3/4, Brothers in arms Gods highway, Gta 5 Jag kanske överdrev där, men nästa konsoll kommer nog bli jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Om Microsoft kommer släppa en ny konsol med namnet Xbox 720 kommer jag ge dom mitt personliga "Minst kreativ-pris" Det vore lågt enligt mig. Min teori är att dom startar en helt ny serie efter 360. Redigerat 25 November 2008 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 dom lär fixa bättre allt.. lär ta en stund, 360 har precis fått nya design/tema/saken :P Litar på att online kommer vara liknande, achivments lär leva för evigt, grafiken utvecklas jämt så de är en sjävklarhet, spelen blir bara bättre och bättre ovavsätt. Dom hittar nog på något roligt tema/design till nästa "konsol" eller vad de tänker göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 "Xbox 720 skulle jag gissa på" mmm säkert... Om det hade vart så hade 360 hetat xbox 2 wii hetat NES 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 de går rykten på internet att nästa microsoft konsoll skulle heta xbox 720... PS!!!!!! Xbox 360 kallades först xbox 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Läste nyss på Fz att PS4 och Xbox 720 (inofficiella namn) kommer släppas om 3-4 år. Jag hoppas att inte microsoft släpper något med ett så kasst namn som Xbox 720. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) PS!!!!!! Xbox 360 kallades först xbox 2 Och nintendo 64 kallades först ultra nintendo Och gamecube kallades först Nintendo 128 Och wii kallades först Gamecube 2 Redigerat 28 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 PS!!!!!! Xbox 360 kallades först xbox 2 Och nintendo 64 kallades först ultra nintendo Och gamecube kallades först Nintendo 128 Och wii kallades först Gamecube 2 Nej, wii kallades Nintendo Revolution. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) PS!!!!!! Xbox 360 kallades först xbox 2 Och nintendo 64 kallades först ultra nintendo Och gamecube kallades först Nintendo 128 Och wii kallades först Gamecube 2 Nej, wii kallades Nintendo Revolution. Mmm... Men innan dom visste att det skulle vara Nintendo Revolution trodde dom den skulle heta Gamecube 2... "Nyhetsnamnet" på dom där jag skrev förut är ju Nintendo Ultra (Även Project Reality) Nintendo Dolphin Nintendo Revolution Redigerat 28 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 PS!!!!!! Xbox 360 kallades först xbox 2 Och nintendo 64 kallades först ultra nintendo Och gamecube kallades först Nintendo 128 Och wii kallades först Gamecube 2 Nej, wii kallades Nintendo Revolution. Mmm... Men innan dom visste att det skulle vara Nintendo Revolution trodde dom den skulle heta Gamecube 2... "Nyhetsnamnet" på dom där jag skrev förut är ju Nintendo Ultra (Även Project Reality) Nintendo Dolphin Nintendo Revolution hehe, gamecube 2 skulle va ganska fult då det inte ens skulle va en kub :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Hej grabbar hade lite tråkigt så jag tänkte starta en ny tråd. Hur tror ni microsofts nästa konsol kommer vara? Eller hur vill ni ha det? Grafik? Processor? Ram? Spel? Tema? Design?' Själv tror jag att Konsoller kommer bli mer och mer som mobiltelefoner. ( d.v.s att de får en massa onödiga funktioner som att man kan se på TV i dem, kamera, internet mm. ) Grafiken kommer antagligen att utvecklas lite också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.