ThemasteR32 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) Tjenare alla på fuska.se/forum. jag ska lära er att göra egen error ruta. ni kan lura era mammor pappor barn ;: allt står på bilden. om ni ändå inte fattar. be mig bara ladda upp den video på youtube om det. inte allt står på bilden. jag ska säga: man kan göra mer error rutor på en vbs fil EXEMPEL: msgbox "jag äger",10,"jag är coolz" msgbox "du har virus. vill du skydda din data med pizza?",20,"VARNING!" och sen vidare vidare :bah: ganska kul. man kan göra en genväg till filen så ni kan byta namn och ikon. om man har vista så behöver man inte gör genväg tror jag. japp här är den då: The_Error_Box___ladda_ner_gjärna.bmp Redigerat 26 November 2008 av ThemasteR32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) Annars är det bara att göra en .bat fil. Redigerat 26 November 2008 av Noiseless Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) Annars är det bara att göra en .bat fil.nää nää. det funkar inte ska du veta. .vbs Nu finns nya ERROR rutor att välja! PLUS lär dig hur man döljer error filen! PS. om ni vill ha bilden om hur du lär dig dölja error filen. ladda ner dom från MSN: [email protected] eller ladda ner dom från Skype: bartosz_xx FÅR inte plats på fuska.se på grund av att 16 mb kvar bilden/instruction 18 mb [EDIT] BILDEN OM TIPS AV DÖLJNING GÅR IKE LADDANER PÅ GRUND AV OM FORMATERING HELA HÅRDISKEN] Här är dom NYA error rutorna!!!!!: NYA_ERROR_RUTOR__NYHET__.bmp Redigerat 22 December 2008 av ThemasteR32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Okej ska prova. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Du måste vara en sådan här vad heter det, hacker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Du måste vara en sådan här vad heter det, hacker?nää nää. kanske en mini men inte sån där! jag läste om det på internet och vill dela med mig tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Det är mkt roligare om man lägger till en loop också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Det är mkt roligare om man lägger till en loop också loop? vad är det? menar du en sån där looping eller? skoja, men hur gör man en sån om du vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Ditt ämnes titel låter som en fråga istället för ett svar... Ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Hacker, haha, lite väl överdrivet. Men tack för tipsen, alltid kul att lära sig mer! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Länk ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 det är roligare att lägga meatspin i autostart på skolans datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.