bisa Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) Hejsan det är Bisa igen. Jag undrar är SPORE och SPORE creatur creter samma är spel? Till PC alltså Redigerat 26 November 2008 av bisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Varför skriver du i NDS då? Men OT, creature creator är bara demot för spore, där man bara kan bygga varelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Nej, creature creator är inget demo, det är ett spel där du bygger ditt varelse eller vad man ska säga och upplåser fler delar så som ögon, klor, munnar osv. Beronde på vilka delar du har på din varelse kan den vara mer/mindre social, vara kött-/grönsaksätare eller både och. Helt okej spel enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Fel forum, flyttar till Dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Nej, creature creator är inget demo, det är ett spel där du bygger ditt varelse eller vad man ska säga och upplåser fler delar så som ögon, klor, munnar osv. Beronde på vilka delar du har på din varelse kan den vara mer/mindre social, vara kött-/grönsaksätare eller både och. Helt okej spel enligt mig. Det är i vanliga spore man kan göra så men du kan ske menar spore creatures bara? Det är till Nintendo ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 lol. Creature editor innehåller BARA creature editorn. Det är inget demo. Det finns inte bara till Nintendo DS (var fick du det ifrån? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) Fel av mig, trodde han menade ifall Spore verisionen till PC var densamma som spore creatures till DS (eftersom han postade detta i DS forumet) Redigerat 28 November 2008 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 28 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) Oj jag glömde ändra från DS till PC. Jag menade PC. Redigerat 28 November 2008 av bisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Hejsan det är Bisa igen. Jag undrar är SPORE och SPORE creatur creter samma är spel? Till PC alltså Nej Spore är det fullständiga spelet med Spore Creatur Creator är bara verktyget som du skapar din skapelser i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.