Ceto Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) Jag gjorde ett uppdrag den heter The spire och jag klara den men min gubbe har blåa blixtar över hela kroppen 1. Kan man ta bort Blixtarna ? 2. Efter det uppdraget kan man inte göra barn?? För jag kan inte jag är gift och har hus om ni vet säg hur snälla ? Skulle vara tacksam om jag fick hjälp snabbt :) Mvh Ceto Redigerat 26 November 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 1. Bli dålig på magi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Och hur ska jag bli dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Du kan ju sälja dina Will-förmågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 hur kan jag sälja dem jag vill inte vara blå f*n det e äckligt hur gör jag barn da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Gå in på Abilities, välj Will och tryck på den angivna knappen när du valt en förmåga. Är du säker på att du inte kan få barn? Jag menar, du kör väl inte med protection? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Nej jag kan inte ens komma till menyn ... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 din fru känner nog inte för det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Jag är en tjej .... Och jag sålde alla mina will och de blå blixtarna gick ej bort... hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) vänta en stund så kanske dem försviner Redigerat 27 November 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackthorn12 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 försök att få han att följa dej gör tummen upp expression... och använd följa expression.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 ok men strunt i det jag vill få bort fula blixtarna eller vad det nu är min gubbe ser ut som en 10000 år gammal död ugla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.