knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Banorna ser helt annorlunda ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 visst men tar man sig tid och tittar runt lite så påminer dom ganska mkt om 1.6 och CZ,bara mer detaljer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Inte alla. En del liknar inte ett dugg sin föregångare utan är en näst intill total remake. Men visst, många är bara mer detaljerade så som dust-banorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 men iaf några nya vapen borde dom kunna slänga in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Tycker att CSS är mycket bättre. En fråga bara, har aldrig spelat cs:z men varför gör inte alla cs fans det? det är väll en förbättring av cs.16? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Bara så du vet så heter det CZ och inte cs:z. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Bara så du vet så heter det CZ och inte cs:z. Ehhh jag glömde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 jag tycker CZ är roligare än 1.6. vapnen i 1.6 ser ju ut som leksaker i plast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 cz finns inga server nästan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 hmm inte,jag brukar få upp ca 1000-2000 serverar. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg