linuss97 Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Hej! :D Jag behöver hjälp att få igång mitt nyköpta spel (Shivering isles). Det står att man ska installera det sen efter det ta ut skivan och spela oblivion, Sen vänta i 24 timmar. Men det funkar inte och inte heller att såva i 24 timmar. Och knights of the nine funkar inte heller, där står det att man ska prata med nån gubbe utanför Kyrkan i anvil. Men inget av det funkar. så kan jag få lite tips på hur man ska göra sa att det ska funka??? snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Jag har sökt på google och de står överallt att man ska vänta i 24 timmar i spelet och då ska man få de "questet" Men något om den andra vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Sök bara på google så hittar du svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Har du fått en ruta om att en konstig dör har öppnats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.