DiRtY Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Tja såg denn videon idag, men fattar f*n inte hur han gör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Tja såg denn videon idag, men fattar f*n inte hur han gör?? haha fattar inte det jag heller :D men Han har nog tränat ett par år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Jag kan det tricket ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Jag kan det tricket ;PNej det kan du inte :) Det är inget "trick" utan handlar mer om skills. Du får lära dig att plocka och röra dubbla kort utan att visa det- Detta är det som skiljer hur bra ett korttrick går beroende på person. När det ser ut som om han lägger ifrån sig ett kort så är det egentligen ett annat kort (För att han lyft dubbla när han visat det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Jag har kunnat det tricket men har slutat med trolleri trick nu det är tråkigt, Men han tar typ 2 kort sen 3 sen , sen 2 igen o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 eller så har han 4 hjärter två :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 (redigerat) Jag gillar det han gör på 0:58, tycker dock han sabbar allting med det, känns så B =p Dessutom visar dom i related hur man gör. http://se.youtube.com/watch?v=CEu3RYq3F48 Redigerat 29 November 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Grymt bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.