DiRtY Skrivet 28 November 2008 Rapport Skrivet 28 November 2008 Tja såg denn videon idag, men fattar f*n inte hur han gör?? Citera
Gäst jagekung Skrivet 28 November 2008 Rapport Skrivet 28 November 2008 Tja såg denn videon idag, men fattar f*n inte hur han gör?? haha fattar inte det jag heller :D men Han har nog tränat ett par år :D Citera
TiredRacoon Skrivet 28 November 2008 Rapport Skrivet 28 November 2008 Jag kan det tricket ;PNej det kan du inte :) Det är inget "trick" utan handlar mer om skills. Du får lära dig att plocka och röra dubbla kort utan att visa det- Detta är det som skiljer hur bra ett korttrick går beroende på person. När det ser ut som om han lägger ifrån sig ett kort så är det egentligen ett annat kort (För att han lyft dubbla när han visat det). Citera
Gäst Glassgubben Skrivet 28 November 2008 Rapport Skrivet 28 November 2008 Jag har kunnat det tricket men har slutat med trolleri trick nu det är tråkigt, Men han tar typ 2 kort sen 3 sen , sen 2 igen o.s.v Citera
DonaldDuck Skrivet 28 November 2008 Rapport Skrivet 28 November 2008 eller så har han 4 hjärter två :P Citera
Boffaroffe Skrivet 29 November 2008 Rapport Skrivet 29 November 2008 (redigerat) Jag gillar det han gör på 0:58, tycker dock han sabbar allting med det, känns så B =p Dessutom visar dom i related hur man gör. http://se.youtube.com/watch?v=CEu3RYq3F48 Redigerat 29 November 2008 av Boffaroffe Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.