Husko Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Hej! Håller på med en css video, kan nån hjälpa mig att välja en låt som passar =)!!?? TACK I FÖRHAND ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 vad gillar du för musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 NÄÄ NÅT SOM PASSAR TILL EN CS VIDEO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 hmm testa sitt ned och lyssna på en låt medans du spelar upp din video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Fort Minor, Remember The Name Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Fort Minor, Remember The Name Overused. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Bloc Party - Helicopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 @Molesta. Gillar den där låten. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 @Molesta. Gillar den där låten. ^^ Jo, jag vet att både du och jag får adrenalin av den låten :) Välkommen till klubben! xD Om det inte är den låten som jag lyssnar på när jag spelar, så är det ofast riktigt fet hardstyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Tog låten Fort Minor, Remember The Name VIDO HÄR TITTA, OM NI VILL---> http://www.youtube.com/watch?v=ymx1f6N53lU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 det ska ju vara som typ offspring på cs video :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Man ska ta låt efter videons innehåll. Om du surfar ska man ta någon skön rap musik, men om du kör "godlike" så ska det var hårdrock. :P Om du nu ska köra "godlike" så är denna låt bra.. :P Redigerat 9 December 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.