Husko Skrivet 9 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Om jag gör en video jag har cheat villken låt då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 LLoyd Banks-On fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Gjorde en ny css video med en låt som passar innehållet. http://se.youtube.com/watch?v=wiw4pCRPi4I ( VARNING: Extrema FULA ord ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 haha N.W.A.-Fuck Tha Police gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 haha N.W.A.-Fuck Tha Police gött Jag tycker inte det är riktigt spel musik, men som Rapto sa. Man får ta låten efter videons innehåll. :) Men om du ska ha ngn fet hiphop/rap låt så kan du ta denna. Väldigt gutt tempo i den med, rockmix av Biggie - Who shot ya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 När du gör skills filmer... Ta delar du iaf skjuter 2 stycken, inte när du träffar väggen, sen träffar han på kroppen... Riktiga snipe-fag skills filmer har iaf 3kills i varje klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Tog låten Fort Minor, Remember The Name VIDO HÄR TITTA, OM NI VILL---> http://www.youtube.com/watch?v=ymx1f6N53lU Asså det du gör på filmen är inte direkt svårt att göra dessutom så missar du ganska ofta sen så måste f*n dina motståndare vara lika dåliga som bots lr liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag blev suger på att köpa source bara för att snipa honom:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.