Husko Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 (redigerat) HÅLLER PÅ MED EN CSS VIDEO DRÖJDE TYP 3 TIMMAR NÄR JAG SKULLE SPARA DEN SÅ KOMMER DETTA UP!!!!!=(=(=( Widows movie maker cannot save the movie to the specified location. Verify that the original source files used in your movie are still available , that the saving location is still available and that there is enough free disk space available and then try again. Redigerat 29 November 2008 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 HÅLLER PÅ MED EN CSS VIDEO DRÖJDE TYP 3 TIMMAR NÄR JAG SKULLE SPARA DEN SÅ KOMMER DETTA UP!!!!!=(=(=( Widows movie maker cannot save the movie to the specified location. Verify that the original source files used in your movie are still available , that the saving location is still available and that there is enough free disk space available and then try again. Du har inte tagit bort/flyttat på någon fil du använt i filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 [offtopic]CSS video låter rätt tråkigt... Här ser vi div.main{ background-color: #aaaaaa } Nu ska vi se om det har hänt något i a:hover! Nähä, inte det, men kanske i a:visited! Men jag tror nog faktiskt att jag hade föredragit en CSS film framför en CS:S film.[/offtopic] Själv tycker jag att WMM's felmeddelande är solklart. Kolla källfilerna, kolla hur mycket ledigt diskutrymme du har, kolla om mappen du försöker spara till faktiskt existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 ja titta om du har tillrckligt med utrymme. sen titta så inga av filerna är raderade. testa sen spara på din dator. och testa med att spara på en anna plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.