Roserade53 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Nån som vet hur cynthia lyckades få roserade att lära sig Extrasensory? Kan ganska mycket annnat så fråga gärna om vad som helst ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Vilken är din favoritpokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Nja har många men har just fixat aerodactyl till Pearl men annars är de vell Lucario Roserade DRapion med flera :D själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Aerodactyl är lätt att få i LG/FR Jag gillar Poliwrath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shin0 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Jag gillar Politoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 jaha men jag har den till Pearl :D hittade hans fossil i underground. okej politoad .. vilket spel spelar du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Min favorit är så klart Umbreon :wub: Jag spelar just nu pokemon diamond Nån som vet hur cynthia lyckades få roserade att lära sig Extrasensory? Kan ganska mycket annnat så fråga gärna om vad som helst ! :D Jag är inte så bra på breeding men du ska typ breeda till dig en budew som kan extrasensory Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timelimen Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 hur kommer man in i cruelan cave (vet inte hur det stavas) den där gubben står ju i vägen.han säger att man måste bli the elite4 champion.jag har klarat elite4an. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 hur kommer man in i cruelan cave (vet inte hur det stavas) den där gubben står ju i vägen.han säger att man måste bli the elite4 champion.jag har klarat elite4an. :student:e det R/B/Y? du ska inte behöva göra något då, prova prata med oak i pallet town. mina favoriter är Lanturn och Mewtwo. vad har ni för mål just nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timelimen Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 det är fire red jag spelar på. mina favoriter är rayquaza och charizard :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 då vet jag inte, kolla "walkthrouth" (Stavning?) på www.serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Inga allt-i-allo-trådar... har ni någon fråga, så gör en egen tråd och de som kan svaret svarar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg