Hoppa till innehåll

Fråga Gärna !? Har Spelat Alla Spel Kan Nog Hjälpa Till Med Det Mesta Hoppas Jag, Dock Ny På Internet Tjafs :p

Roserade53

Rekommendera inlägg

Jag tycker den ska ha : -IRON TAIL. -Psychic. -Shadow ball. -Energy ball. Har för mej att min kunna dom där attackerna iaf :D har du en själv eller?

MM så har ser mitt team ut Umbreon,espeon,elctavire,infernape,torterra och empeleon

Hur gör man en hemlig bass i diamond?

Min kompis undrar vilken vatten pkm man ska ha innan E4 på diamond och vilka attk ska den ha

Redigerat av Umbreon24
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

gå ner i underjorden och prata med nån av gubbarna som står på olika ställen i underjorden. då KAN dom ha en drill eller nått (minns inte vad den hette) som du kan få köpa för nån stor diamant. jag undrar vad jag ska möta elite4 med mitt team är charizard lv64, zapdos lv57, kadabra lv53, articuno lv56, moltres lv51 och primeape lv44. kan du några bra ändringar till mitt team? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena fråga gärna ...

ok mr. smarthead, förklara för mig exakt hur jag ska göra för att få "the Gyarados glitch" att fungera, har provat den men mötte istället exeggcute, antar att jag hade fel pokemon framme eller nått? vad missade jag?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...