knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 jag heter TGLarNFTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 R4ptox. Lämna något i min hojtlåda. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 kuksugaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 slasktratt haha XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 wackogm heter jag. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 (redigerat) cockward. Men ignorera alla hip hop, rnb, reggaeton, Amy Winehouse och liknande musik. Jag använder min syrras gamla data så det finns kvar en massa låtar som är hennes. Skapade precis det kontot. Redigerat 30 November 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 abadtouch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 vad är last.fm för något? Hur skall man kunna svara när man inte vet vad det är? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 (redigerat) Last.fm är en Internettjänst som registrerar vad användaren lyssnar på för musik på sin dator och utifrån detta genererar en detaljerad musiksmaksprofil som sedan ligger till grund för en personlig musikradiokanal. Last.fm kallar det för att "skrobbla" musik. Och en sak till, det var ju ganska onödigt att anmäla slasktratt för att han skriver sitt användarnamn. Redigerat 4 December 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 RHCP-Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Apmonstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.