Imagine Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Hej. Jo det är så att jag ska på bröllop på lucia, och då kanske dom som ska gifta sig kommer att ge mig en uppgift, nämligen att göra så att alla är glada vid det bordet jag sitter vid under ''efterfikat'' Jag fick vet att dom kanske kommer att fråga mig genom min mamma, dom var på möhippa igår och då sa min mamma att dom hadde diskuterat det. Hur ska jag göra så att alla är glada? Jag är inte det typen, när jag fikar sitter jag bara typ och äter. Kan jag få några tips?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Hej. Jo det är så att jag ska på bröllop på lucia, och då kanske dom som ska gifta sig kommer att ge mig en uppgift, nämligen att göra så att alla är glada vid det bordet jag sitter vid under ''efterfikat'' Jag fick vet att dom kanske kommer att fråga mig genom min mamma, dom var på möhippa igår och då sa min mamma att dom hadde diskuterat det. Hur ska jag göra så att alla är glada? Jag är inte det typen, när jag fikar sitter jag bara typ och äter. Kan jag få några tips?? Här är ett tips; Ta inte allt så allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 (redigerat) Asså vill verkligen inte sabba detta Redigerat 30 November 2008 av Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 bästa vore ju om du prata med din mamma om vad du ska prata om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Brukar du vanligen göra alla som du sitter vid sura? Annars är det ju bara att vara sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Tro inte på allt du hör. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.