asabrasa Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 hej jag har märkt att man kan installera sina x-box 360 spel på 360 hårdisken men vad gör det? min kompis säger att man kan spela spelen utan skiva men när jag provade så funkade det inte jag behövde fortfarande skivan. ps jag provade med halo 3 så om ni vet hur hur man ksa göra för att kunna spela utan skiva så kanske ni kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Man måste jämt ha skivan i för att spela. Men genom att installera spelen på hårddisken förkortas laddningstiden på spelen rätt rejält. Inte på alla spel, men på många. Har hört att laddningstiderna på Halo 3 blir längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Man måste jämt ha skivan i för att spela. Men genom att installera spelen på hårddisken förkortas laddningstiden på spelen rätt rejält. Inte på alla spel, men på många. Har hört att laddningstiderna på Halo 3 blir längre. lol f*n vad värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Om man skulle kunna spela spelen utan hd skulle man ju bara gå och köpa ett begagnat spel på EbGames/Game, lägga in det på hd och sen lämna tillbaka spelet. Alltså skulle det vara som att företagen skulle börja ge ut spel, något som de givetvis inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Om man skulle kunna spela spelen utan hd skulle man ju bara gå och köpa ett begagnat spel på EbGames/Game, lägga in det på hd och sen lämna tillbaka spelet. Alltså skulle det vara som att företagen skulle börja ge ut spel, något som de givetvis inte vill. Jao, men man behöver ju fortfarande cdn om man ska lira? Har bara testat på FIFA 09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Xbox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Trodde också att man inte behövde använda cd efter man har installerat klart, hade planer för Eb game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Jag läste nånstans att om man installerar spelet på hårdisken så låter fläkten mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Jag läste nånstans att om man installerar spelet på hårdisken så låter fläkten mindre. Ja det är sant. Spelet går ungefär 33% snabbare, inga laddningstider och fläkten låter mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 haha, min fläkt låter inte mindre efter som jag var tvungen att köpa en j*vligt högljud cooler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 I t.ex gta 4 så blir det bara sämre när man installerar på hårddisken (världen laggar, buggar m.m)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 I t.ex gta 4 så blir det bara sämre när man installerar på hårddisken (världen laggar, buggar m.m)!!!Inte för mig oO mitt Gta IV laddar snabbare och inga buggar eller liknande alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.