Gäst ihabba123 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Jag kan inte fatta att det är så svårt att installera spelet på hårdisken. Sök på youtube. "Install games on Xbox360" Väldigt enkelt men väldigt dumt. Man slösar 6gig på ingenting om det inte är gta 4 man installerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Så man kan alltså inte lägga in spel och sen köra utan skiva? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 jag installerade banjo kazzoie nuts & bolts men innan jag gjorde det det hackade upp sig när det laddade så jag fick börja om och hände samma sak men när jag installerade till minnet och då slutade det att hacka upp sig och laddnings tiderna gick mycket fortare! :D :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaacob Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Tar upp en gammal tråd om det är okej?:). Jag har hört att man ska kunna lägga in spel på hårddisken (med orginal skiva) och sedan fixa spelet på datorn och bränna ut på en vanlig skiva, en kompis sa att det funkade för honom när hans skiva hade blivit för repig!. Stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Tar upp en gammal tråd om det är okej?:). Jag har hört att man ska kunna lägga in spel på hårddisken (med orginal skiva) och sedan fixa spelet på datorn och bränna ut på en vanlig skiva, en kompis sa att det funkade för honom när hans skiva hade blivit för repig!. Stämmer detta? Ja det stämmer, om jag förstod rätt så menar du att när skivan börjar bli för repig så lägger han över spelet till datorn från 360 skivan och sedan kopierar till en vanlig skiva? Du behöver: 8.5 gb Double Layer skivor & Brännare. Program som är bra att kopiera spelen och bränna dom är Imgburn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Instalera inte Gta 4 till hårddisken, det laggar som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Instalera inte Gta 4 till hårddisken, det laggar som f*n!? Funkar fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 (redigerat) För att instalera spel på din HDD (Hard Disc Drive? om jag minns rätt)så först markerar du spelet på din Dashboard. (Bara välj det utan att starta det.) Sen trycker du på Y och sedan väljer Install to Hard Drive? Tror det var så jag gjorde. Redigerat 11 Maj 2009 av jedimaster55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Att installera ett spel till 360 HD gör att: 1. Det minskar risken för RROD 2. Fläkten låter mindre 3. Mindre Laddningstider för att installera på HD'n så gör man som jedimaster sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Att installera ett spel till 360 HD gör att: 1. Det minskar risken för RROD 2. Fläkten låter mindre 3. Mindre Laddningstider för att installera på HD'n så gör man som jedimaster sade. Hur vet du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Att installera ett spel till 360 HD gör att: 1. Det minskar risken för RROD 2. Fläkten låter mindre 3. Mindre Laddningstider för att installera på HD'n så gör man som jedimaster sade. Hur vet du de? det får maskinen att ''coola ner/inte använda så mycket el'' och de gör att livslängden ökar på 360't (mitt 360 är 2 år och 3månader gammalt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaacob Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Tar upp en gammal tråd om det är okej?:). Jag har hört att man ska kunna lägga in spel på hårddisken (med orginal skiva) och sedan fixa spelet på datorn och bränna ut på en vanlig skiva, en kompis sa att det funkade för honom när hans skiva hade blivit för repig!. Stämmer detta? Ja det stämmer, om jag förstod rätt så menar du att när skivan börjar bli för repig så lägger han över spelet till datorn från 360 skivan och sedan kopierar till en vanlig skiva? Du behöver: 8.5 gb Double Layer skivor & Brännare. Program som är bra att kopiera spelen och bränna dom är Imgburn. Jag var lite otydlig i texten, men det jag menade var att han hade lagt det på hårddisken(xboxet). Sen blev skivan för repig så hade han bränt ut spelet från datorn (han hade "fixat" det på datorn) till en vanlig skiva tror jag det var!, funkar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.