LordFelix Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Tja jag undrar vilket Sims 2 spel skulle löna sig att köpa till näst! Jag vill ha svar med spelet och varför just detta spel. Jag har redan så ni vet: Sims 2, Djurliv, Nattliv och Sims 2 året runt. Mvh // bluepower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Hmm Jag tycker att du ska köpa Sims 2 Jorden runt eller Livet i Lägenheten. Varför: Jorden runt: Tja...på jorden runt kan du åka på semester hitta skatter,hitta kattor som leder till hemliga tomter där du kan få mystiska fina och bra saker. Det finns 3 Hemliga tomter och på den första så kan man träffa storfot och be honom flytta in i familjen. Den andra är att du lär dig en uråldrig dans Taichi Eller nåt sånt. Den tredje ön är att du får en Voodoo docka av en häxa om du Lagar hans Grejer. Med Voodoo dockan kan du göra simmarna kära i dig/Vänn med dig/Göra dom nödiga osv... Men försiktig använd den bara 1 gång per 2:andra dag. sen kan du lära dig att teleportera och simma runt vid stränder. Livet i Lägenheten: Tja.. det är precis som att bo i en stad med lägenheter. Där gör du saker som man gör i lägenheter. Du kan Te.x Bli störd av andra från taket eller vägarna osv... Men det är precis som att bo i en riktig lägenhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Tack! :) fler svar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Arbetsliv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Tycker du ska vänta till the sims 3 kommer ut vilket är snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag har nyss köpt Arbetsliv, men jag är inte nöjd =( Jag köpte också Jorden runt, nu är jag nöjd :;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lovisay Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jorden runt, tycker jag :) ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Du borde vänta och köpa sims 3 den kommer ut den 19 februrari. Redigerat 10 Januari 2009 av hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Ja, vänta till Sims 3 kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Ja, vänta till Sims 3 kommerExakt. Kommer nu i år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zLouisEz Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag tycker att du ska vänta tills att Sims 3 kommer ut och den kommer ut i Sverige den 19/2 kommer att kosta runt 499kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg