Hoppa till innehåll

Hur Mycket För Detta Acc?

Sidney

Rekommendera inlägg

Hej!

Har trötnat på WoW efter ca 2 månader nu och tänkte fråga hur mycket jag får för mitt account. Vet att jag inte får mycket alls, men någon hundring kanske man får.

--

Account typ: WoW (inget TBC eller WOTLK)

Tid kvar: Till 23 December 2008 (sen har jag 3 fria dagar som det står pending på, ingen aning om vad det är eller varför jag fått dom)

Karaktärer (Realm - Namn - Level - The Armory - Pengar - Honor Points/BG medlajer):

Ragnaros - Nightpreist - 60 - The Armory - 150-200g - ca 2000, 50av, 20ab, 60wsg

Dragonmaw - Rawom - 15 - The Armory - ca 30g (+ saker på AH värda 30-40g) - 0, 0av, 0ab, 0wsg

Sen har jag några runt level 10 också.

--

Hur mycket kan man få ungefär?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Har trötnat på WoW efter ca 2 månader nu och tänkte fråga hur mycket jag får för mitt account. Vet att jag inte får mycket alls, men någon hundring kanske man får.

--

Account typ: WoW (inget TBC eller WOTLK)

Tid kvar: Till 23 December 2008 (sen har jag 3 fria dagar som det står pending på, ingen aning om vad det är eller varför jag fått dom)

Karaktärer (Realm - Namn - Level - The Armory - Pengar - Honor Points/BG medlajer):

Ragnaros - Nightpreist - 60 - The Armory - 150-200g - ca 2000, 50av, 20ab, 60wsg

Dragonmaw - Rawom - 15 - The Armory - ca 30g (+ saker på AH värda 30-40g) - 0, 0av, 0ab, 0wsg

Sen har jag några runt level 10 också.

--

Hur mycket kan man få ungefär?

Predictable. Försök lägga upp det för ~500kr. Tror inte du får mer för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...