Gäst ihabba123 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Som rubriken säger, Vad händer om man har 100% varning? Jag har 80% och jag börjar bli lite orolig, varningarna är rätt gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Jo, då blir du helt enkelt bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 IP bannad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 (redigerat) IP bannad ? Eh... Jag tror det, man får nog inte tillgång till forumet iallafall. Redigerat 3 December 2008 av koblaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 borde morderdatorena veta. du kanske inte kan skriva inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Blir du avstäng så stängs ditt IP av från servern, dock finns det tyvärr sätt att komma runt det. Användaren är däremot helt avstängd, går inte att logga in på någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 (redigerat) hur kan man det? förutom att byta IP asså.. Redigerat 3 December 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 hur kan man det? förutom att byta IP asså..ja tror inte nån mederator skulle berätta det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Blir du avstäng så stängs ditt IP av från servern, dock finns det tyvärr sätt att komma runt det. Användaren är däremot helt avstängd, går inte att logga in på någonstans. Ok, jag har 80% nu och jag har skött mig rätt bra på siståne, så jag undrar om ni kan ta bort 1 eller 2 varningar? Har inte tillräckligt mycket FM för att ta bort mina varningar. Blir du avstäng så stängs ditt IP av från servern, dock finns det tyvärr sätt att komma runt det. Användaren är däremot helt avstängd, går inte att logga in på någonstans. Ok, jag har 80% nu och jag har skött mig rätt bra på siståne, så jag undrar om ni kan ta bort 1 eller 2 varningar? Har inte tillräckligt mycket FM för att ta bort mina varningar. Alla mina varningar är från 2007 och 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Blir du avstäng så stängs ditt IP av från servern, dock finns det tyvärr sätt att komma runt det. Användaren är däremot helt avstängd, går inte att logga in på någonstans. Ok, jag har 80% nu och jag har skött mig rätt bra på siståne, så jag undrar om ni kan ta bort 1 eller 2 varningar? Har inte tillräckligt mycket FM för att ta bort mina varningar. Alla mina varningar är från 2007 och 2006. Nej det kan dom såklart inte göra. Dina varningar är ditt straff för något du gjort, du får helt enkelt slita så du får 10000FM. Du kan använda dina extra länkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Blir du avstäng så stängs ditt IP av från servern, dock finns det tyvärr sätt att komma runt det. Användaren är däremot helt avstängd, går inte att logga in på någonstans. Ok, jag har 80% nu och jag har skött mig rätt bra på siståne, så jag undrar om ni kan ta bort 1 eller 2 varningar? Har inte tillräckligt mycket FM för att ta bort mina varningar. Alla mina varningar är från 2007 och 2006. Nej det kan dom såklart inte göra. Dina varningar är ditt straff för något du gjort, du får helt enkelt slita så du får 10000FM. Du kan använda dina extra länkar också. Ok, tack för era svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Som rubriken säger, Vad händer om man har 100% varning? Jag har 80% och jag börjar bli lite orolig, varningarna är rätt gamla. Om du får 100% procent varning (totalt 5) så blir du avstägnd från fuska, och därmed så kan du sedan inte skapa trådar och svara på trådar. Så här kan du bli av med en varning: Köp ett varnings-kort i affären och kontakta sedan Admin (varnings-kortet är dock ganska dyrt, 10000 fm krävs) Ge ut din extralänk till dina vänner och få 500 unika klick så kan du ta bort en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.