WishCookie Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Hej nu tänkte jag att man kunde skriva vad man har sakt när man busringer. Detta sa jag engång: Person:Hallå? Jag: Hej Är du Kille eller tjej och hur gammal är du? Person: Jag är en Kill och är 39 år. Jag:Du har just nu vunnit en kondom! Person: Va? Jag har ju inte haft sex. Jag: Jasså är du oskuld? Person: Ja! Jag: Nolla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Min brorsa Sami: Sami: Hallå? Kvinna: Hej! Sami: Dina barn har vandaliserat stureby skolan! Kvinna: ..... Sami: Dina barn har vandaliserat stureby skolan! Kvinna: ..... Kvinna: Vet du...jag har dit nummer. ( Med världens coolaste röst! ) Sami: *tyst* Sami: Lägger på. Så j*vla bra! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Minn kompis Salar: Salar: Hej! Har du beställt 3 plywood skivor? Mannen: Nej 2... Mannen: Hur långa skulle dom va? Salar: 50 meter långa och 70 meter breda! Mannen: Åh fy f*n. Mannen: Är dom skivade? Salar: Nej hackade... Salar: Men hur som hellst kommer dom imorn, det blir 550 kronor styck... *Lägger på* Hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Jag ringde idag här är det när jag busringer igen: Kvinna:Hallå Jag:Du Har vunnit 20 000Kr Kvinna:NEHE!! Är det sant!! Jag: JO dte är sant!! Jag:Hämta Pengarna i amerika Jag:Lägger på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 En bekant som gick i min skola i sjuan ringde till en pizzeria, gick till ungefär såhär. Sami: Hej, jag skulle vilja beställa sju kebabpizzor. Pizzerian: Okej, vilken tid? Sami: Nu helst. Pizzerian: Okej, du kan hämta dem om tjugo minuter. Mjo, ni kanske redan vet vad som hände med dem där pizzorna. Jävligt drygt, men smart busringningsidé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 En bekant som gick i min skola i sjuan ringde till en pizzeria, gick till ungefär såhär. Sami: Hej, jag skulle vilja beställa sju kebabpizzor. Pizzerian: Okej, vilken tid? Sami: Nu helst. Pizzerian: Okej, du kan hämta dem om tjugo minuter. Mjo, ni kanske redan vet vad som hände med dem där pizzorna. Jävligt drygt, men smart busringningsidé. Heter din kompis också Sami? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Personen: Hej. Jag: Då. *klick* hihihihihhihihi Skadar ingen, kostar inte någon pengar, gör ingen upprörd eller något. Helt simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Jag ringde ett företag som heter Lejab på en rast förut: Micke: Hej, du har kommit till Micke på Lejab! Jag: Hej! Du, jag har ett litet problem... Micke: Vadå? Jag: Det är så att jag har väldigt mycket blåbär på min trädgård. Micke: Jaha? jag: Skulle ni kunna ta bort dem? Micke: Va? Jag: Jo jag tänkte att ni kanske kunde komma hem till mig och plocka bort alla blåbär. Eller gör ni inte sånt? Micke: Nej... Jag: Nähä.... Men vet du någon som kan göra det? Micke: Du jag tror inte det. Jag: Men då ringer jag upp sen och kollar ifall du har hittat någon? Micke: ... Jag: Bra! Hejdå! Nästa rast: Någon: Hej, du har kommit till ..... på Lejab! Jag: Hej! Kan jag få prata med Micke? Någon: Visst, vänta lite... Jag: Okej. Micke: Hej, det är Micke. Jag: Hej, det är jag jag igen! Micke: Men va f*n. Jag: Har du fixat nån blåbärsplockare? Micke: Nej. Jag: Okej. Men tack ändå! Micke: Visst.... Jag: Hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stridan94 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) Jag ringde ett företag som heter Lejab på en rast förut: Micke: Hej, du har kommit till Micke på Lejab! Jag: Hej! Du, jag har ett litet problem... Micke: Vadå? Jag: Det är så att jag har väldigt mycket blåbär på min trädgård. Micke: Jaha? jag: Skulle ni kunna ta bort dem? Micke: Va? Jag: Jo jag tänkte att ni kanske kunde komma hem till mig och plocka bort alla blåbär. Eller gör ni inte sånt? Micke: Nej... Jag: Nähä.... Men vet du någon som kan göra det? Micke: Du jag tror inte det. Jag: Men då ringer jag upp sen och kollar ifall du har hittat någon? Micke: ... Jag: Bra! Hejdå! Nästa rast: Någon: Hej, du har kommit till ..... på Lejab! Jag: Hej! Kan jag få prata med Micke? Någon: Visst, vänta lite... Jag: Okej. Micke: Hej, det är Micke. Jag: Hej, det är jag jag igen! Micke: Men va f*n. Jag: Har du fixat nån blåbärsplockare? Micke: Nej. Jag: Okej. Men tack ändå! Micke: Visst.... Jag: Hejdå! Fett rolig haha :D Redigerat 6 December 2008 av Stridan94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 http://www.jesper.nu/jtube/WTF/11414-busring_till_sj En av mina polare David. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.