woootness Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Hej! när jag är på msn så stannar msn och stängs av, :o sen skickar jag en länk som jag ej skickar själv. hur kan man fixa detta problem? tackar om ni svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Ojdå låter som du har MSN-Viruset. Du fick kanske en länk av din kompis som du sedan öppnade och installerade eller något sånt? Då fick du virus. Du kan ladda ner AVG Free. Det kan du googla på. Och sedan scanna igenom hela datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 funkar inte att göra så för mig, men mitt funkar inte lika dant för den delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixy Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Har också drabbats av de och på google skrivs det meddelande och när man sak in på nåt skickas det obehagliga sider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woootness Skrivet 4 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Tack tack för alla svaren! jag har redan avg nu ska jag skanna datan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Avg är totalt värdelöst. Ladda ned malwarebytes på deras sida. Malwarebytes.org. Sen ladda ned uppdateringarna och scanna. Programet kan ta bort dom nyaste virusen som kommit. Om det inte fungerar tycker jag att du registrerar dig på, antispywareforum.se. Dom kan sina saker. Och du lär bli av med problemet utan att formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woootness Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Tack tack jag ska ladda ner den nu!! :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Funkar inte det kan du ju ladda ner demon på nod32 Jag kör med det och det funkar bra asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Funkar inte det kan du ju ladda ner demon på nod32 Jag kör med det och det funkar bra asså. den programmet är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woootness Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 hur skannar jag efter viruset på msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Scanna hela datorn, Kan finns virus i andra filer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woootness Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 jag har redan skannat datorn minst 20 gg men msn viruset kommer ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.