DragonMaster Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 jag hade tänkt att köpa majoras mask men det är en sak som man behöver ha för att kunna spela...är det expansion pak eller är det något annat? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 jag kommer inte ihåg vad den heter men jag tror inte att man Måste ha den. Det blir bara bättre grafik. Men jag tror det är bäst att ha den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Nej man behöver inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 du behöver den annars så startar det bara ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Man behövde väl ett grafik kort eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Ett Minnes kort eller Expansio pak då. Man kan ha Rumble pak med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag lånade majoras mask av en kompis och jag satte i det i konsollen och startade. men det kom bara upp en ruta som det stod vad man behövde. jag tror att denna saken ska sitta under konsollen, inte i kontrollen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Du behöver Expansion Pak. Den ska sitta i konsollen istället för Jumper Pak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Ok. det var alltså expansion pak. Tack för hjälpen allihopa! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 DU behöver expansion pack = (ett grafikort) annars kan du inte spela det jag har testat själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 okej. jag har fattat det nu. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg