0013 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Är det fysik eller kemi som är t.ex. H2O, Helium, Kol, Ja grundämnena Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 kemi.fysik är om jorden o rymden typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 kemi.fysik är om jorden o rymden typ Mm, precis, fysik kan vara om desitet och massa och sånna saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Är det fysik eller kemi som är t.ex. H2O, Helium, Kol, Ja grundämnena kemi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Nätr börjar man med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 I högstadiet Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 I högstadiet Suck Jag började med det i sexan o det är ju i mellanstadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Whatever. Jag går i femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Whatever. Jag går i femman. jag med och vi har börjat med lite fysik.Det är sk*t trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 fysik är ju det roligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 fysik kul? bleah, de e inte kul att lära sej hur ljudvågor å ljusstrålar sprider sej! kemi e kul, som när saltsyra å natrumhydroxid blir vatten å salt, de e roligt att lära sej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag började med väldigt lätt Kemi och Fysik i 2:an Just nu är jag väldigt intresserad av kvantfysik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.