Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Vilket är erat sämsta N64 spel? Mitt är Ocarina of time, nej jag bara skojade :P det äger ju. Men mitt sämsta är Superman USCH VAD DÅLIGT men nu kan väl ni säga era?

MVH///Ruthar

Redigerat av Ruthar
  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Öh, det var nåt konstigt spel, där man typ möter gubbar med masker som har 3 hål som antagligen ska föreställa ögonen och munnen.

Låter weird :P haha
Skrivet (redigerat)

Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.

Redigerat av Pikachu456
Gäst Payback
Skrivet

Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.

OMG ÄR DU SJUK??? SÄMSTA SPELET??

Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt.

Skrivet

Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt.

Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha.

Därför så gillar jag inte Majoras mask.

Gäst Payback
Skrivet

Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha.

Därför så gillar jag inte Majoras mask.

Du måste ju tävla och hitta alla dom där Bombersarna så får du koden.
  • 2 veckor senare...
  • Skapa ny...