Ruthar Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 (redigerat) Vilket är erat sämsta N64 spel? Mitt är Ocarina of time, nej jag bara skojade :P det äger ju. Men mitt sämsta är Superman USCH VAD DÅLIGT men nu kan väl ni säga era? MVH///Ruthar Redigerat 21 December 2008 av Ruthar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Öh, det var nåt konstigt spel, där man typ möter gubbar med masker som har 3 hål som antagligen ska föreställa ögonen och munnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Öh, det var nåt konstigt spel, där man typ möter gubbar med masker som har 3 hål som antagligen ska föreställa ögonen och munnen.Låter weird :P haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Topgear Overdrive, usch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 (redigerat) Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar. Redigerat 12 December 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.OMG ÄR DU SJUK??? SÄMSTA SPELET??Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.OMG ÄR DU SJUK??? SÄMSTA SPELET??Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt. Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha. Därför så gillar jag inte Majoras mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Virtua pool 64 är ingen höjdare, mest för att jag inte gillar biljard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Formula 64 elelr nått sånt suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 http://www.gametrailers.com/player/35929.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar. OMG ÄR DU SJUK??? SÄMSTA SPELET?? Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt. Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha. Därför så gillar jag inte Majoras mask. Du måste ju tävla och hitta alla dom där Bombersarna så får du koden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det sämsta spelet till N64 är helt klart Mischief Makers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg