Gäst 0012 Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 admin kan du inte skapa en omröstning om vi ska ha offeciala trådar till speciela spel typ o Gameboy forumet snackar alla mycket om pokemon o behöver hjälp så kan ni inte göra en offecial tråd där alla hjälper varandra undrade bara om du kunde göra :) Citera
Dannie Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Nej den saken kommer inte på fråga. Det fanns en anledning till varför dessa trådar försvann. Citera
Rallypacker Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Jag tror att sida skulle segas ner då. Citera
Gäst 0012 Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 tvärt om sidan segas ner när det är många inlägg Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Blir det itne det då om man har en Officiel Tråd då?? Citera
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Om ni tittar på reklam så har dem det överallt..men får itne änns skapa en egen tråd om det... Jag tycker ni inte ska göra det här.För om t ex jag behöver hjälp med nåt.Sen,precis efter kommer några och också behöver hjälp.. Förstår du...?? Citera
Son Goku Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Det är bara för admin vill ha mycket inlägg Citera
admin Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Blir lika mycket inlägg om det är officiella trådar eller inte. Skillnaden är att officiella blir stora och ingen orkar läsa igenom dem samt att de innehåller oftast mer onödiga saker än vanliga trådar. Citera
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Jag frågade admin det en gång.. Jag håller med honom, det ÄR jobbigt att bläddra igenom t.ex 50 st sidor.. ;P Citera
Gäst Golden Star Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Jag frågade admin det en gång.. Jag håller med honom, det ÄR jobbigt att bläddra igenom t.ex 50 st sidor.. ;P det är sant! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.