Bart1 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Hej. vad betyder Merchanta och mage? vill också gärna veta hur man kan tjäna pengar med mina lvls. attack:33 streng:26 Defence:23 ranged:21 prayer:26 magi:18 runecrafting:1 hitpoints:29 crafting:5 mining:32 smithing:24 fishing:42 coocking:27 woodcutting:51 Är mycket tacksam för hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Mage är magi om jag inte minns helt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 (redigerat) Mage är delen under bröstet :P Redigerat 5 December 2008 av MovieMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Inkompetenta svar ovanför.. Mage= Magiker, en som använder spells. Merchanta= Man köper 1k av nått för ett lågt pris, sedan säljer du det för ett dyrare pris, som leder på att du förlorar pengar, men slutligen så tjänar du mycket mer. Dina skills är inte alls bra ''/ Men satsa på WC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 ok tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 ok tack för hjälpen.Ja, inga problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Du ville tjäna pengar. Jag har ett grymt tips! Du har ju lvl 51 i wc=Woodcutting träna wc till lvl 60 och hugg yew logs. 27 yew logs=12k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Om du vill göra pengar så är det bäst att göra såhära; Willows 51-75. Yews 75-90. Om du kan bli member; 90-99 Mages. ( Bara för cash) Annars kan du fortsätta på yews. Då får du ju cash och exp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Eller så merchantar man... Men då behöver man redan en del pengar som typ 50k+ ananrs är det inte lönt... Och Arsenic, Merchanta är INTE att köpa 1k saker och sälja dyrare, utan att köpa dyra saker och sälja dyrare när dem har gått upp i pris eller många saker(här kommer vi til det med INTE 1k), och då menar jag många, för antingen lägsta och sen sälja för market, eller köpa för market och sälja för högsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Eller så merchantar man... Men då behöver man redan en del pengar som typ 50k+ ananrs är det inte lönt... Och Arsenic, Merchanta är INTE att köpa 1k saker och sälja dyrare, utan att köpa dyra saker och sälja dyrare när dem har gått upp i pris eller många saker(här kommer vi til det med INTE 1k), och då menar jag många, för antingen lägsta och sen sälja för market, eller köpa för market och sälja för högsta. Man köper en rune platebody för max price. Väntar ett par dagar och håller koll på max price. Och när priset har stigit så säljer man.Jag gjorde så här; Köpte black elite sets när det var precis nytt. Elite helm: 60K. Elite platelegs:90k. Elite platebody:126k. Sålde alla sets förra veckan, priset ligger nu runt; Elite helm:152.4k. Elite platelegs:227.7k. Elite platebody:310.3k. Detta är ett bra exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Merchant är onödigt i dag, merchanting är mening att det ska ta fort så man kan tjäna snabba cash. Nu måste man vänta 4 timmar vilken jag anser är ganska onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolswelol Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Mage är delen under bröstet :PInte så smart o satsa på Wc precis. Satsa på att fiska lobster, sen säljer du dem raw, dyrt. P.S. Det stavas Frågor och inte frogor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg