WishCookie Skrivet 14 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Tråd skaparen här, hejhej xD Ville bara säga att wow, tack för att ni håller tråden levande i 4 år xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Tråd skaparen här, hejhej xD Ville bara säga att wow, tack för att ni håller tråden levande i 4 år xDKunde vara mer levande dock xd Svarar på min egen önskan: Parasect - Umbreon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Pikachu + Geodude tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Pikachu + Geodude tack.Tack för att du visar intresse i tråden 8> Din: Min egen: Lapras - Rhydoon (osäker på stavning xd) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Hur gör man en såkallad "sprite"? Vad är det? En pokémon? Va? Kan någon förklara? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Hur gör man en såkallad "sprite"? Vad är det? En pokémon? Va? Kan någon förklara? :huh:En sprite är en textur i ett spel, som till exempel en Pokémon's textur, eller ett hus.Det är hyffsat populärt att blanda två sprites, tillexempel att ta vingar från Charizard och sätta de på Pikachu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Jag vill tipsa om http://alexonsager.net/pokemon/ om ni inte känner till den redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg