GTAeBra Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Tjaa. Vänder mig till alla er som har spelat GTA IV på dator ! ? Är det skönt att köra bil osv ? Dom som kört PS3 tidigare och spelat GTA IV kan väl säga om GTA IV på PC är minus eller om det är plus? Känner mig osäker på iaf jag ska köpa. Aldrig spelat nåt gta på data. Alltid använt ps1, ps2 ps3 men nu sålt ps3 och ps2 så villl veta om pc är skönt också. Säg allt POSITIVT och allt NEGATIVT! Tack MvH Mats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) Positivt med PC: GTA är ett skjutspel och skjutspel lämpar sig bäst till att spelas på datorn. Hela känslan blir mycket mer realistisk när man siktar. Om man har en bra dator så kan man uppleva bättre FPS där än på 360/PS3. Mycket lättare att navigera med datorn då kontrollerna är snabbare och det är lättare att se sig runt med hjälp av musen. Multiplayerläget har stöd för ända upp till 32(?) spelare. Negativ med PC: Har man en dålig dator så är det högst troligt att spelet börjar lagga. Att köra bil kan upplevas lite mindre trevligt på PC då man inte kan justera gasen. Jag har både kört GTA IV på PC och Xbox 360. Redigerat 6 December 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 aa okej, det ar det jag tänkte. Att fordonskänsla skulle vara skit :( Älskar att åka bil och fordon på GTA Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 aa okej, det ar det jag tänkte. Att fordonskänsla skulle vara skit :( Älskar att åka bil och fordon på GTA Mvh Fordonskänslan är bäst, den bästa genom tiderna. seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 till pc? okej isåpfall redigt nice :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 till pc? okej isåpfall redigt nice :DJapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Positivt med PC: GTA är ett skjutspel och skjutspel lämpar sig bäst till att spelas på datorn. Hela känslan blir mycket mer realistisk när man siktar. Har inte GTA autosikte? Isf är det grymt mkt roligare på konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Positivt med PC: GTA är ett skjutspel och skjutspel lämpar sig bäst till att spelas på datorn. Hela känslan blir mycket mer realistisk när man siktar. Har inte GTA autosikte? Isf är det grymt mkt roligare på konsoll. Högerklick -> Autosikte GTA:VC hade inte autosikte. Redigerat 7 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 men om man bara kan ha ett läge på gasen ( max ) antar jag., Så äre inge kul o köra bil :( Vilken är handbromsen? mellanslag ir? ere sant att intel core duo är dubbel proceccor? isåfall kräver gta ca 4,2 gHz ju. o min data har 3,6 gHz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 men om man bara kan ha ett läge på gasen ( max ) antar jag., Så äre inge kul o köra bil :( Vilken är handbromsen? mellanslag ir? ere sant att intel core duo är dubbel proceccor? isåfall kräver gta ca 4,2 gHz ju. o min data har 3,6 gHz.Asså wtf!? Har du aldrig kört ett bilspel på datorn? Det går absolut utmärkt att göra detta, skillnaden är oerhört liten om du jämför med handkontroll (såvida du inte vill brumma på i 20 km/h och träffa råttor på marken). Om du sedan är osäker på om din dator klarar av spelet så kan du gå in här och välja GTA IV från listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 okej tack! ska göar det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Jag kan värkligen hålla med om att bilkänslan är mycket bättre i GTA IV än i tidigare spel. Men det finns en liten negativ sak med kameravinkeln. Har man kameran bakom bilen, då lägger den sig gjärna väldigt långt ner om man inte rör lite på kameravinkeln med musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.