Mintplanta Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Sverige, dock så härstammar halva släkten från Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt så det beror lite på hur man ser det. men min släkt kommer ganska säkert från den nuvarande svenska marken minst 600-700 år tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Halv svensk och halv serb :) men jag ser mig mest som serb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Om du är född i Sverige. ( även om båda dina föräldrar skulle ha varit utländska ) Så skulle du klassas som svensk. Nej, man är klassad som invandrare om ens ena förälder är utländsk enligt SCB (Statistiska Centralbyrån), även om jag anser att man är svensk om man är född i Sverige... jag är för övrigt Svensk (enligt mig själv) men min mamma kommer från Finland. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 jag kommer själv klart från sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hel Svensk så långt som jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Jag är född i Sverige, föräldrarna är från Serbien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 usa (nej jag är ingen idiot)-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Allt ja vet är att jag e född i Sverige.... men mångra brukar fråga om ja är från sverige o när man säger ja så tror dom typ inte en :s skit skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) EGYPTEN <33 Masr ahla men kol al-belad. Redigerat 28 December 2008 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Född i Sverige... tror jag... kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.