Gäst CrazyCake Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Sverige, Halvdansk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Helsvensk in my heart <3 Men jag skulle vilja vara brittisk också :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Helsvensk in my heart <3 Men jag skulle vilja vara brittisk också :/ Triveling tale, chap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 född i sverige though. är lite svensk, lite finsk, och lite dansk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Helsvensk in my heart <3 Men jag skulle vilja vara brittisk också :/ Triveling tale, chap! :P Riktigt nice skulle re va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 skulle hellre vilja va amerikan än britt. jag klarar inte av att höra dem prata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 skulle hellre vilja va amerikan än britt. jag klarar inte av att höra dem prata.Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 skulle hellre vilja va amerikan än britt. jag klarar inte av att höra dem prata.Du vet att amerikaner är för det mesta folk ifrån Storbrittanien i dagsläget. Pratar vi amerikaner så vill du vara en indian, vilket många av stammarna har utrotats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 skulle hellre vilja va amerikan än britt. jag klarar inte av att höra dem prata.Du vet att amerikaner är för det mesta folk ifrån Storbrittanien i dagsläget. Pratar vi amerikaner så vill du vara en indian, vilket många av stammarna har utrotats. :_ OnT: Tror alla här är födda i Sverige, men dock har anor från andra länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Nej, det finns en hel del finnar också så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Nej, det finns en hel del finnar också så vitt jag vet. Finlandssvenskar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.