Champagne Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Helsvensk in my heart <3 Men jag skulle vilja vara brittisk också :/ Citera
ExorZ Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Helsvensk in my heart <3 Men jag skulle vilja vara brittisk också :/ Triveling tale, chap! Citera
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 född i sverige though. är lite svensk, lite finsk, och lite dansk. Citera
Champagne Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Helsvensk in my heart <3 Men jag skulle vilja vara brittisk också :/ Triveling tale, chap! :P Riktigt nice skulle re va Citera
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 skulle hellre vilja va amerikan än britt. jag klarar inte av att höra dem prata. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 skulle hellre vilja va amerikan än britt. jag klarar inte av att höra dem prata.Word. Citera
Ryssfemma Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 skulle hellre vilja va amerikan än britt. jag klarar inte av att höra dem prata.Du vet att amerikaner är för det mesta folk ifrån Storbrittanien i dagsläget. Pratar vi amerikaner så vill du vara en indian, vilket många av stammarna har utrotats. Citera
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 skulle hellre vilja va amerikan än britt. jag klarar inte av att höra dem prata.Du vet att amerikaner är för det mesta folk ifrån Storbrittanien i dagsläget. Pratar vi amerikaner så vill du vara en indian, vilket många av stammarna har utrotats. :_ OnT: Tror alla här är födda i Sverige, men dock har anor från andra länder. Citera
Garone Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Nej, det finns en hel del finnar också så vitt jag vet. Citera
DonaldDuck Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Nej, det finns en hel del finnar också så vitt jag vet. Finlandssvenskar* Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.