Unusual Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Hejsan! Ska köpa en ny gamingdator :D och tror att jag har hittat något riktigt bra ! Processor: Intel C2D E8400 3,0 GHz Minne: 4GB DDR2 800MHz Hårdisk: 500 GB S-ATA 7200 RPM Grafikkort: Nvida geforce 9600GT 512 mb duger den spelprestandan för 5799 kr? har tänkt mej spela spel som cod 4, test drive unlimited, need for speed pro street,warhammer etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Vad ska du ha för operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unusual Skrivet 8 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Windows XP 64-bit tror jag det heter, men vad spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Windows XP 64-bit tror jag det heter, men vad spelar det för roll? Vad jag har hört, så utnyttjas hela din 4gb ram minne och på XP används 3,5 RAM av din minne..Rätta till mig nu om jag har fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Den duger väl till det du ska använda den till.. spela. Men om du frågar mig & jag ska gå efter mina intressen när det gäller datorer så skulle jag säga att det är inget att hänga i granen direkt. Redigerat 9 December 2008 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Windows XP 64-bit tror jag det heter, men vad spelar det för roll?eftersom vista gör datorn sämre bara grafikkortet som är budget men priset för datorn är ok, byt ut kortet mot HD4850 om du har möjlighet Redigerat 9 December 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Windows XP 64-bit tror jag det heter, men vad spelar det för roll?eftersom vista gör datorn sämre bara grafikkortet som är budget men priset för datorn är ok, byt ut kortet mot HD4850 om du har möjlighet Jag tycker inte att vista gör datorn sämre <_< Men iallafall byt ut grafikkortet så blir det bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Windows XP 64-bit tror jag det heter, men vad spelar det för roll? eftersom vista gör datorn sämre bara grafikkortet som är budget men priset för datorn är ok, byt ut kortet mot HD4850 om du har möjlighet Jag tycker inte att vista gör datorn sämre <_< Men iallafall byt ut grafikkortet så blir det bättre ;) men det gör det, jag har haft vista i ett år nu (men ska få dator med XP i julklapp wohoo!) alla erfarna säger samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Windows XP 64-bit tror jag det heter, men vad spelar det för roll? eftersom vista gör datorn sämre bara grafikkortet som är budget men priset för datorn är ok, byt ut kortet mot HD4850 om du har möjlighet Jag tycker inte att vista gör datorn sämre <_< Men iallafall byt ut grafikkortet så blir det bättre ;) men det gör det, jag har haft vista i ett år nu (men ska få dator med XP i julklapp wohoo!) alla erfarna säger samma sak Du får väl skaffa nya delar då så går det nog bättre <_< :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Windows XP 64-bit tror jag det heter, men vad spelar det för roll? Vad jag har hört, så utnyttjas hela din 4gb ram minne och på XP används 3,5 RAM av din minne..Rätta till mig nu om jag har fel :P man behöver ett 64-bits operativsystem för att kunna utnyttja mer än 3GB RAM-minne gäller både XP och Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Windows XP 64-bit tror jag det heter, men vad spelar det för roll? eftersom vista gör datorn sämre bara grafikkortet som är budget men priset för datorn är ok, byt ut kortet mot HD4850 om du har möjlighet Jag tycker inte att vista gör datorn sämre <_< Men iallafall byt ut grafikkortet så blir det bättre ;) men det gör det, jag har haft vista i ett år nu (men ska få dator med XP i julklapp wohoo!) alla erfarna säger samma sak Du får väl skaffa nya delar då så går det nog bättre <_< :D Nytt OS duger, men jag ska ändu få nu dator så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.