SvenskaSpel Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Kan inte komma på något spel som e bra till x360 Kan ni det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Guitar Hero/Rock Band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 9 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 inga mer :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Ska du köpa Xbox 360 utan att veta några bra spel? I vanliga fall brukar man välja konsol efter spelen. Gears of War 1/2 Pes09 The Elder Scroll IV: Oblivon PoP Mass Effect GTA IV Halo 3 Bioshock Dead Rising Nhl 09 King Kong (du verkar gilla King Kong) BF:BC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 inte för att jag vill spräcka din bubbla men ett 360 är inte värt pengarna. har själv ett 360 fast ajg ahr inte live kan ju vara det. men i allafall jag kollade inte hur gammal du var men om du är 16 så lägg pengarna på ett skoter kort istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Guitar Hero World Tour Banjo-Kazooie GTA IV Orange Box Och glöm aldrig att köpa XBOX LIVE GULD annars får du inte spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Halo 3, Håller grymt länge tack vara grymt online läge. GTA IV, Stor frihet håller också grymt länge. Assasins Creed är extremt kul också. Ser själv fram emot prototype till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Halo 3, Håller grymt länge tack vara grymt online läge. GTA IV, Stor frihet håller också grymt länge. Assasins Creed är extremt kul också. Ser själv fram emot prototype till 360. Håller med, även fast Halo 3 är gammalt så är det grymt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Halo 3, Håller grymt länge tack vara grymt online läge. GTA IV, Stor frihet håller också grymt länge. Assasins Creed är extremt kul också. Ser själv fram emot prototype till 360. Håller med, även fast Halo 3 är gammalt så är det grymt kul! Lol, Halo 3 är inte gammalt. :P Klicka Där har du alla mina spel, utom Dead Rising, Tomb Raider: Legend och Kameo. Alla spel på listan är helt klart köpvärda, utom möjligtvis Quake 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 11 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 (redigerat) ok, tycker mest om ävetyrs spel och andra t.ex bioshock och gears of war 2 och såna spel och jag e bara 12 år för dom som undrar. halo 2 e grymt fast jag har inte spelat 3an :cry: Redigerat 11 December 2008 av GORILLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 inte för att jag vill spräcka din bubbla men ett 360 är inte värt pengarna. har själv ett 360 fast ajg ahr inte live kan ju vara det. men i allafall jag kollade inte hur gammal du var men om du är 16 så lägg pengarna på ett skoter kort istället. Okej, sämsta tipset hittils. OnTopic: Jag tycker att du ska köpa Halo 3, Cod 4, GTA IV, Army of Two Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 (redigerat) Med tanke på att du är 12 år: Banjo-Kazooie Arcade Banjo-Tooie Arcade (Dom spelen äger) Redigerat 12 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.