Fille34 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Har du synkat kontrollen med wii:t? Om inte gör det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Har du synkat kontrollen med wii:t? Om inte gör det :) Du menar den lilla knappen som sitter där man sitter i battierena, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Har du synkat kontrollen med wii:t? Om inte gör det :) Du menar den lilla knappen som sitter där man sitter i battierena, eller? Ja, och även Wii:et har en under SD luckan. Jag hade ungefär samma problem ett tag sen. Ingen kontroll funkade, men jag höll på med Syncnings-knapparna ett tag (tryckte in dem i olik ordning och sånt), och till slut fick jag det att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Har du synkat kontrollen med wii:t? Om inte gör det :) Du menar den lilla knappen som sitter där man sitter i battierena, eller? Ja, och även Wii:et har en under SD luckan. Jag hade ungefär samma problem ett tag sen. Ingen kontroll funkade, men jag höll på med Syncnings-knapparna ett tag (tryckte in dem i olik ordning och sånt), och till slut fick jag det att fungera. TACK! Visste inte om den under SD luckan! Nu funkar det! tack tack tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.