Sidney Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Var nyss inne på manage account och hittade detta under Payment History: Date: Amount: Billing plan: Status: 20/12/08 N/A One-day exempt Pending 21/12/08 N/A One-day exempt Pending 22/12/08 N/A One-day exempt Pending Betyder detta att jag har tre betalda speldagar jag kan aktivera? Hur gör jag det? Redigerat 9 December 2008 av Sidney Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Du behöver inte aktivera dem. De aktiveras automatiskt när det är deras "tur" & ja det är tre betalda speldagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Okej. Jag har ingen aning om hur jag fått dom. Hur har jag fått dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Okej. Jag har ingen aning om hur jag fått dom. Hur har jag fått dom?gissar på att det kan vara när servrarna ligger nere ett tag, har hört att alla account får en gratis spel dag av blizzard ifall servrarna ligger nere tillräckligt länge, jag har också 3 sånna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg