JonteFire2 Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Ni kanske tycker att jag är lite omogen nu men jag skulle gärna vilja veta hur man byter ut ljud i filmklipp och sätta in egna ljud såsom i parodier.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Om du vet lite hur man använder Movie Maker, så dela upp ett klipp där ljudet är, sen där ljudet du ska byta ut slutar. Så högerklickar du på "ljud-delen" och mute... Sen drar du ett ljudklipp under där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Okeej... Men kan du förklara lite bättre och hur skaffar man ett klipp? Vet inte hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Video-Klipp eller ljudklipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 videoklipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 du kan ju filma ett eller så går det att ladda ner från youtube ganska lätt om man kan nåt om datorer, men om du inte vet hur man redigerar en film så kan det bli svårt för dig även om vi förklarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Du kan söka runt på youtube eller google hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) du kan ju filma ett eller så går det att ladda ner från youtube ganska lätt om man kan nåt om datorer, men om du inte vet hur man redigerar en film så kan det bli svårt för dig även om vi förklararOmen hur svårt kan det va? Det finns typ 10-åringar som gör sånt. Säj bara hur man kan skaffa ett filmklipp Och det blir inte bra när man filmar på tv.n Redigerat 13 December 2008 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Ni kanske tycker att jag är lite omogen nu men jag skulle gärna vilja veta hur man byter ut ljud i filmklipp och sätta in egna ljud såsom i parodier.. Okej, ett exempel på hur man laddar ned filmer från YouTube. Skaffa webbläsaren Mozilla Firefox här!. Den är både säkrare, snabbare och snyggare. Sedan så kan du klicka på Verktyg > Tillägg > Hämta tillägg > Fast Video Download Skriv alltså in Fast Video Download så söker den på det. Ladda sedan ned det, installera och starta om Mozilla Firefox Gå sedan in på YouTube.com Titta på filmen du vill ladda ned Det ska sedan vara en liten ikon nere i högra hörnet och håller du musen över den så kommer det stå "Download Video" Klicka på den och så kommer det fram en ruta där man väljer var man ska spara filmen Välj sedan en mapp och klicka på Spara En till ruta öppnas, vid namn Filhämtaren, och filmen laddas då ned Du kan sedan hitta den i mappen där du valde att spara den Voila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 16 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 (redigerat) Ni kanske tycker att jag är lite omogen nu men jag skulle gärna vilja veta hur man byter ut ljud i filmklipp och sätta in egna ljud såsom i parodier.. Okej, ett exempel på hur man laddar ned filmer från YouTube. Skaffa webbläsaren Mozilla Firefox här!. Den är både säkrare, snabbare och snyggare. Sedan så kan du klicka på Verktyg > Tillägg > Hämta tillägg > Fast Video Download Skriv alltså in Fast Video Download så söker den på det. Ladda sedan ned det, installera och starta om Mozilla Firefox Gå sedan in på YouTube.com Titta på filmen du vill ladda ned Det ska sedan vara en liten ikon nere i högra hörnet och håller du musen över den så kommer det stå "Download Video" Klicka på den och så kommer det fram en ruta där man väljer var man ska spara filmen Välj sedan en mapp och klicka på Spara En till ruta öppnas, vid namn Filhämtaren, och filmen laddas då ned Du kan sedan hitta den i mappen där du valde att spara den Voila! Tack, Schyst men vart på verktyg? På webläsaren? på den här datorn? eller vart? eller finns det bara på firefox? Och när jag trycker på din genväg till firefox så funkar det inte. Redigerat 16 December 2008 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 vet inte hur hans genväg kunnat bli så, annars http://www.mozilla.se/firefox.shtml eller så kunde du ha googlat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Ni kanske tycker att jag är lite omogen nu men jag skulle gärna vilja veta hur man byter ut ljud i filmklipp och sätta in egna ljud såsom i parodier.. Okej, ett exempel på hur man laddar ned filmer från YouTube. Skaffa webbläsaren Mozilla Firefox här!. Den är både säkrare, snabbare och snyggare. Sedan så kan du klicka på Verktyg > Tillägg > Hämta tillägg > Fast Video Download Skriv alltså in Fast Video Download så söker den på det. Ladda sedan ned det, installera och starta om Mozilla Firefox Gå sedan in på YouTube.com Titta på filmen du vill ladda ned Det ska sedan vara en liten ikon nere i högra hörnet och håller du musen över den så kommer det stå "Download Video" Klicka på den och så kommer det fram en ruta där man väljer var man ska spara filmen Välj sedan en mapp och klicka på Spara En till ruta öppnas, vid namn Filhämtaren, och filmen laddas då ned Du kan sedan hitta den i mappen där du valde att spara den Voila! Tack, Schyst men vart på verktyg? På webläsaren? på den här datorn? eller vart? eller finns det bara på firefox? Och när jag trycker på din genväg till firefox så funkar det inte. kan du försöka kolla SJÄLV ? okej, genvägen funka inte men han sa firefox eller hur ? Då kan man gå in på google (vet du vad det är) och söka där! ojdå där kunde man visst fixa firefox! SÖK SJÄLV ! SÖK SJÄLV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.