kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 dålig.... men är nog kul för små ungar... har ni sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 nej,det har jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag har sett den.Jag tyckte den var ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag har inte sett den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 JAg har inte sett den men låten i filmen är bra :D Tell Me I´m One My Way! Lr något sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Som sagt,jag har inte sett den..men min lilla syster har en tidning om den här filmen..lite kortfattat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 ja ifrån kalle anka tidningen va?? den har jag också..... ja låten är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag har inte sett den och vill inte heller! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Nej det har jag inte... Är den bra? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 du måste se den den e skitbra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Nja jag väntar nog när den kommer ut på tv! Vill inte slösa bort mina pengar på filmer som jag inte är så intresserade av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag såg den och jag tyckte att den var lite "mysko" om ni förstår vad jag menar. Filmen hängde liksom inte ihop, allting bara hände, Poff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.