Hoppa till innehåll

Hej Undrar Om Skol Användare?


t00ncheat

Rekommendera inlägg

Hej det är så på datorerna i skolan har vi citrix och windows server 2003. Och så har vi användare som säkert alla andra har också men nu är det så att mina klass kamrater har helt vanliga användare och kan inte ändra så mkt på sina avn.. Men när jag loggar in på min så är jag typ nån mini administratör eller nått. För jag kan ändra massa saker och gå in på nå administrations verktyg och citrix program neighbor hood (stavning) men det kan inte dom andra. Och jag kan ändra mer saker på IE (internet explorer) när jag går in på internet alternativ så kommer det upp mycket mer än för alla andra? Hmm... konstigt tycker jag varför har jag fått det så här?? Nån som vet?

 

Föressten är det nån som vet om man kan göra nå kul med datorerna om man typ är i datasalen skoja med polarna. Vi har klienter som är upp kopplade mot en stor dator eller vad det är. En gång tryckte jag upp aktivitets hanteraren och så tryckte jag på användare då kom det upp massa olika tex. 93aaa01 då kunde man koppla i från dom och lite annat.

 

Men är det nån som vet nåt om det jag har skrivit ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du bara blivit administratör? om ni har XP på skolan finns det massa kul man kan göra

säg någe kul för jag har dataadministratör lösenet och vill göra någe

 

det beror på vad ni har för system, men på våran skola har vi kunnat dela ut All Users/Desktop på alla datorer och så har vi sedan en karta så när någon är inne på en dator så kan vi kolla dens lokala IP och sedan fylla skrivbordet med skit, man kan också lägga grejer i autostart eller ändra internet hemsidan till te.x meatspin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

På min användare i skolan skulle vi leta efter djur men jag laddade ner spel istället!

Vem gör inte det? :P

 

Men allt går så segt i det, Youtube filmer hackar skitmycket, Och Doom funkar inte.

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...