WishCookie Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Hej jag har ett problem jag vågar inte att bli ihop med någon. Blir jag ihop med någon så gör alla mina kompisar ljud och sånt ni vet. Sen skriker dom ut det överalt. f*n vad Pinsamt. Vad ska jag göra.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Vad skriker dom då? Jag tycker att du ska skita i vad dom än säger, dom är med största säkerhet bara avundsjuka & omogna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Som Nomatic sa, skit i vad dom säger. Eller så gör du bara så att dom inte får reda på att ni är ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Ibland kan det hända att dom märker. Och om skriker ut att jag är ihop med en tjej då börjar alla att reta mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 bli tillsammans med den hetaste tjejen du vet da (inte så lätt kanske) så kan du reta dom istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Ibland kan det hända att dom märker. Och om skriker ut att jag är ihop med en tjej då börjar alla att reta mig :S Dom är extremt omogna, skit i dom & skaffa nya kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Ibland kan det hända att dom märker. Och om skriker ut att jag är ihop med en tjej då börjar alla att reta mig :S Ta en paus från dina vänner . Så kanske dom inser att du är lite mer mognare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 ome vaf*sen, du kan ju bara säga att bara för att dem inte kan få någon tjej. Om dem blir sura skit i de!! skaffa nya kompisar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Bra råd alla :) Blev ihop med henne idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Fina kompisar ^^ Skit i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Bra råd alla :) Blev ihop med henne idag :D har ni gjort det än da?!?:D (skojjade bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Bra råd alla :) Blev ihop med henne idag :D Det gick.. snabbt ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.