Hoppa till innehåll

Home


bazti

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vill inte bekräfta mina tankar om Home fören efter jag spelat minst 3 timmar på full version när de släpps dock..

Men jag ser inte heller vad idén med Home egentligen är. Hardcore gamers sitter inte och vill designa "sin" lägenhet. Och gå runt som fånar utan något syfte. Och jag tror inte casual players köper en PS3 just för Home, eller ser ljust på idén heller.

Känns som att Sony inte riktigt är medvetna på vad vi vill verkligen ha.

 

Men man kan ju alltid ha fel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...

Trodde först man laddade ner demos från Playstation Home, men insåg att det var något helt annat :huh: som tur var var det gratis och ingenting jag råkade köpa av misstag?!! Så vad är syftet med Home?

Som sagt i dom förra inläggen...

Ett virtuellt chatt-rumm, men syftet är väl att man ska kunna göra saker med folk, inte bara chatta...?

Redigerat av ZaaalZaa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Home ska vara väldigt lyckat enligt Sony själva med sina 8 miljoner "dagliga" användare. Men det som verkligen skiner är väl att intäkterna ska vara skyhöga. Dem rapporterade att bara under första veckan efter released av Street Fighter så ska cirka 200,000 items ha sålts just för det spelet.

 

Sen ska vi inte glömma all reklam som sitter klistrad överallt på väggarna. Om ni vet hur mycket reklam egentligen kostar för en vanlig tv-kanal, tänkt då vad 8 mille tittare dagligen drar in?

Redigerat av saverty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...