Garone Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Vart vill du komma med den här tråden?skryt? eller vad :blink: Iallafall en okej dator -_- Ville egentligen ha lite feedback etc, ber om ursäkt om det inte framgick. Okej men jag skulle ha satsat på en fyrkärnig processor iallafall :D Annars är det väl inget att säga nåt om Antar att han använder den som speldator, och det är inte särskilt många spel som utnyttjar alla fyra kärnorna för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Det var mellan E8400 och en Q6600 och jag tyckte inte att det var värt att satsa på en Q6600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 processor är inte allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 processor är inte allt... Går att säga om allting i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 processor är inte allt...Nä, det vet jag... Tycker du att vi har diskuterat proccesorer för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Kanske lite sent, men frakten på 29:- är kostnaden att hämta beställda varor i någon av Kompletts Hämtbutiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Okej, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.