ELF Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag kan få en router väldigt billigt. Fast då är det utan Gigabit Ethernet. Då undrar jag om man har någon nytta av en router MED Gigabit Ethernet om man har 24 MBit/s bredband? Det borde väl inte göra någon skillnad mellàn en router med eller utan Gigabit Ethernet? Den enda gågnen det borde göra skillnad är väl om man har 1000 MBit/s bredband eller sitter i LAN och alla ha nätverkskort som stöder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag tycker själv att trådlöst suger och kör inte med det, speciellt på LAN. Men jag tror inte det ska göra så stor skillnad, köp du den billiga utan Gigabit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag tycker själv att trådlöst suger och kör inte med det, speciellt på LAN. Men jag tror inte det ska göra så stor skillnad, köp du den billiga utan Gigabit ok, tack.Trodde inte det.Men var fick du trådlöst ifrån? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag tycker själv att trådlöst suger och kör inte med det, speciellt på LAN. Men jag tror inte det ska göra så stor skillnad, köp du den billiga utan Gigabit ok, tack.Trodde inte det.Men var fick du trådlöst ifrån? :P nån billig D-link, vi behövde en router och jag har wii så vi köpte en trådlös men jag har alltid kört trådat till alla datorer eftersom det segar annars, stängt av det trådlösa nu och tatt bort antennen eftersom jag aldrig spelar wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Köp den billiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Köp den billiga.Jo, gör nog det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.