Hoppa till innehåll

Tips På Krigsspel?


GameNight

Rekommendera inlägg

Vadå Postal 2, Bioshock? Han är 10 år gammal!

 

 

 

 

CS 1.6

 

Call of duty 1 och 2.

 

Half-life

 

Gta: San andreas.

 

Batllefield 2

 

"Han är 10 år gammal!" skriver du och så rekommenderar du två 18+ spel själv...

 

 

 

Men gta san andreas spelar ju alla barn.

 

Är Bioshock värre än GTA SA? :P

 

Bioshock är ändå ganska orealistiskt jämfört med GTA:SA, i GTA slår du ner folk med nästan allt, kör som en galning. Rånar, dödar, svär, etc. Skitbra för småbarn?

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ihabba123

Vadå Postal 2, Bioshock? Han är 10 år gammal!

 

 

 

 

CS 1.6

 

Call of duty 1 och 2.

 

Half-life

 

Gta: San andreas.

 

Batllefield 2

 

"Han är 10 år gammal!" skriver du och så rekommenderar du två 18+ spel själv...

 

 

 

Men gta san andreas spelar ju alla barn.

 

Är Bioshock värre än GTA SA? :P

 

Bioshock är ändå ganska orealistiskt jämfört med GTA:SA, i GTA slår du ner folk med nästan allt, kör som en galning. Rånar, dödar, svär, etc. Skitbra för småbarn?

 

 

Men alla spelar ju san andreas i hans ålder. Men dom fattar säkert inte hur man spelar, dom går bara runt med en ak 47 och dödar folk. Inget mer. Bioshock är ju skitläskigt. Tänk dig om du var 10 år och spelade bioshock på kvällen skulle du inte bli skitskraj?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå Postal 2, Bioshock? Han är 10 år gammal!

 

 

 

 

CS 1.6

 

Call of duty 1 och 2.

 

Half-life

 

Gta: San andreas.

 

Batllefield 2

 

"Han är 10 år gammal!" skriver du och så rekommenderar du två 18+ spel själv...

 

 

 

Men gta san andreas spelar ju alla barn.

Är Bioshock värre än GTA SA? :P

 

Bioshock är ändå ganska orealistiskt jämfört med GTA:SA, i GTA slår du ner folk med nästan allt, kör som en galning. Rånar, dödar, svär, etc. Skitbra för småbarn?

 

 

Men alla spelar ju san andreas i hans ålder. Men dom fattar säkert inte hur man spelar, dom går bara runt med en ak 47 och dödar folk. Inget mer. Bioshock är ju skitläskigt. Tänk dig om du var 10 år och spelade bioshock på kvällen skulle du inte bli skitskraj?

 

... Men det påverkar ju deras beteende något enormt.

 

Mjo, tioåringar kanske inte ska spela bioshock heller. FIFA, NHL, NBA, Bilspel så som NFS etc är mer lämpligare.

 

Om det ska vara krigsspel så är strategispel dessutom mer lämpligare. t.ex Civilization, Rome: Total War, Age of Empires etc. Starcraft, Dungeon Keepers, Sim City, The Sims var spel som jag spelade när jag var tio år gammal.

 

... När jag tänker efter så spelade jag GTA: Vice City när det släpptes 2003, då var jag runt tio år gammal... :P Men det varierar fullständigt från person till person. Jag är en väldigt speciell person.

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...