prophet Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 (redigerat) Vadå Postal 2, Bioshock? Han är 10 år gammal! CS 1.6 Call of duty 1 och 2. Half-life Gta: San andreas. Batllefield 2 "Han är 10 år gammal!" skriver du och så rekommenderar du två 18+ spel själv... Men gta san andreas spelar ju alla barn. Är Bioshock värre än GTA SA? :P Bioshock är ändå ganska orealistiskt jämfört med GTA:SA, i GTA slår du ner folk med nästan allt, kör som en galning. Rånar, dödar, svär, etc. Skitbra för småbarn? Redigerat 16 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Bästa spel som finns är lätt CS 1.6 och source Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) Battlefield 1942 och GTA III,två klassiker :) Redigerat 17 December 2008 av Thug4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 company of heroes är jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 combat arms EU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 warrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Vadå Postal 2, Bioshock? Han är 10 år gammal! CS 1.6 Call of duty 1 och 2. Half-life Gta: San andreas. Batllefield 2 "Han är 10 år gammal!" skriver du och så rekommenderar du två 18+ spel själv... Men gta san andreas spelar ju alla barn. Är Bioshock värre än GTA SA? :P Bioshock är ändå ganska orealistiskt jämfört med GTA:SA, i GTA slår du ner folk med nästan allt, kör som en galning. Rånar, dödar, svär, etc. Skitbra för småbarn? Men alla spelar ju san andreas i hans ålder. Men dom fattar säkert inte hur man spelar, dom går bara runt med en ak 47 och dödar folk. Inget mer. Bioshock är ju skitläskigt. Tänk dig om du var 10 år och spelade bioshock på kvällen skulle du inte bli skitskraj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) Vadå Postal 2, Bioshock? Han är 10 år gammal! CS 1.6 Call of duty 1 och 2. Half-life Gta: San andreas. Batllefield 2 "Han är 10 år gammal!" skriver du och så rekommenderar du två 18+ spel själv... Men gta san andreas spelar ju alla barn. Är Bioshock värre än GTA SA? :P Bioshock är ändå ganska orealistiskt jämfört med GTA:SA, i GTA slår du ner folk med nästan allt, kör som en galning. Rånar, dödar, svär, etc. Skitbra för småbarn? Men alla spelar ju san andreas i hans ålder. Men dom fattar säkert inte hur man spelar, dom går bara runt med en ak 47 och dödar folk. Inget mer. Bioshock är ju skitläskigt. Tänk dig om du var 10 år och spelade bioshock på kvällen skulle du inte bli skitskraj? ... Men det påverkar ju deras beteende något enormt. Mjo, tioåringar kanske inte ska spela bioshock heller. FIFA, NHL, NBA, Bilspel så som NFS etc är mer lämpligare. Om det ska vara krigsspel så är strategispel dessutom mer lämpligare. t.ex Civilization, Rome: Total War, Age of Empires etc. Starcraft, Dungeon Keepers, Sim City, The Sims var spel som jag spelade när jag var tio år gammal. ... När jag tänker efter så spelade jag GTA: Vice City när det släpptes 2003, då var jag runt tio år gammal... :P Men det varierar fullständigt från person till person. Jag är en väldigt speciell person. Redigerat 17 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 diablo2, diablo2, lord of destruction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.