Offline Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Säg bara positiva saker till henne som "jedirådet förlåter dig osv." (kommer inte ihåg om man kan säga det men du vet va jag menar) När du har gjort det springer hon tillbaka till jedirådet för att be om ursäkt. om du nu går tillbaka till rådet så står hon där vid det stora trädet, prata med henne och sedan rådet. undersök ruinerna du såg i drömmen med bastila. nu kan du åka därifrån om du vill och juhani kommer att följa med. Räcker det? Citera
LoadsOfHitman Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Jag behöver hjälp med 3 banan på hitman contracts :) Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Men det kan du få men inte på denna tråd! Citera
LoadsOfHitman Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Hur ska man komma vidare ifrån staden efter första banan?????? behöver hjälp där :) Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Jag kommer inte ihåg så mycket faktist om jag ska vara ärlig! Men jag kommer ihåg att man ska till Candreous eller vad han heter och fråga om nån droid sen så ska man rädda Bastila genom att sno några Sith Troopers klädder och gå till en hiss som vaktas av en Sith Trooper, sen år man in i hissen och då så kommer man till en konstig stad ungefär! Men då så träffar man Candreous där för första gången och SEN ska du göra det där med Droiden! Sen när du har räddat Bastila så ska du till Carth Onasi tror jag sen åker man automatiskt ifrån planeten, Taris som bombas! Candreuos är i lower Cantina tror jag och sen köper du droiden i Droid Shop där man kan få droiden, T3-M4. Det är en droid som liknar eller påminner om R2-D2! Och jag vet att man ska köpa en annan konstig Droid från affären som sedan exlpoderar och den där Twi'Lek som äger affärn kan du skälla på efteråt och sånt! Förresten är du Dark Side eller Light Side just nu? Jag har för mig att jag är Light Side! Lycka till! Citera
Affe Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Obi-Wan har du klarat ut KotOR nån gång förr, eller är det första gången, om det är första gången och du bara har klarat till Dantoine så om du har problems är det bara att pm:a mig, mannen. May the force be with you Citera
LoadsOfHitman Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 ackar tackar ska kolla upp det nu Ehm Jag är Light ;) :rolleyes: Citera
LoadsOfHitman Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Hur känar man snabba pengar på tatooine?? :huh: :huh: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.