Hoppa till innehåll

Star Wars Knights Of The Old Republic!


Hitman-Kodnamn47
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur kommer man förbi porten i Tatoonie för att komma in till Sand folket som heter Tusken Raiders???

---------------------------------------------------------------------------------

Vad gör man i Manaan?

---------------------------------------------------------------------------------

Varför kan man inte landa i planeten Yavin?

-------------------------------------------------------------

Det var allt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Först så måste du gå in till "Hunting Lodge" där ska du prata med en, prata med alla så att du inte missar honom.

Iallafall någon där inne ska du fråga om "Hunting License" Sen går du in till "Czerka Coporation" affären, där ska du också fråga om "Hunting license" sen kan du erbjuda dig att döda sandfolket. Då borde du få "Hunting license"

 

Sen går du till den stora porten och snackar med killen som står där, då frågar han om du har tillåtelse eller något sånt, du ska du säga att du har "Hutning license"

 

Tror att det ska räcka så, Lycka till..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj jag tänkte inte på dom andra frågorna, glömde nog dom.

 

Vad man göra på Manaan? Det är ganska svårt att förklara. Är det något du behöver hjälp med, eller är du bara nyfiken? Du ska iallafall hitta en Starmap där men så mycket förstod du kanske ;) Själv så tycker jag att den banan är ganska seg.

 

Ifall jag minns rätt så kan man inte landa på stationen Yavin i början du måste hitta ett par Starmaps först. (Tips när du har hittat 4 starmaps åk till Yavin ett par gånger, där väntar en överrasknig..) *Förlåt om jag avslöjade för mycket*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Har du blivit Padawan?

 

Jag har fastnat vid Korriban just nu och jag har joinat the Sith Academy och dödat Calo Nord och sen kan jag den där Sith koden, och jag har dödat alla man ska döda just nu men vad ska man göra senare...jag har hört att det ska finnas en Star Map i stället men vart?

---------------------------

Hur hittar man Star Mapen i Kashyyyk?

Min kompis sa att man ska träffa på en Bounty Hunter där nere...

-------------------------------------------

I Tatooine så har jag dödat Sand folket och klarat Swoop Race och vad ksa jag göra sen?

 

Kommentar: Jag vill bara säga att jag fattar ingenting om planeten Dantooine...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag *råkade* fuska mig upp till level 20 och nu har jag väll förstört hela spelet för min del...det menas att jag inte kan *level up* mer, högsta e ju level 20. Har inte mer *needed experience points* kvar. Har massa jedi robes och lightsabers men de kan jag inte använda...=( få se om jag kan vinna spelet såhär. Valde att bli Jedi Guardian, nu slåss jag med tungaste amrorn jag hittat *den rosa robotliknande* och med två svärg...får väll klara mig så.

...Det e ingen som gjort som mig och kan hjälpa när det gäller att få använda Padawan/Jedi material va? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur man aktiverar fusket vet du väll redan? står klart och tydligt hur man gör lite överallt. Hur du sedan får fram konsolen när du startat spelet e annat...hade lite problem med det i början med.

För mig funkar det när jag håller in ALT och sedan för att få fram konsollen trycker jag symbolknapparna runt Enter knappen. Tex. ~ * ´ + och de där... Konsollen kanske inte syns men medans du håller in alt och trycker på de olika knapparna kollar du längst åt vänster och så kommer det ett ord i vitt.

Lycka till! ;)

Redigerat av Alpha Centauri
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du blivit Padawan?

 

Jag har fastnat vid Korriban just nu och jag har joinat the Sith Academy och dödat Calo Nord och sen kan jag den där Sith koden, och jag har dödat alla man ska döda just nu men vad ska man göra senare...jag har hört att det ska finnas en Star Map i stället men vart?

---------------------------

Hur hittar man Star Mapen i Kashyyyk?

Min kompis sa att man ska träffa på en Bounty Hunter där nere...

-------------------------------------------

I Tatooine så har jag dödat Sand folket och klarat Swoop Race och vad ksa jag göra sen?

 

Kommentar: Jag vill bara säga att jag fattar ingenting om planeten Dantooine...

jag är jedi master

---------------

På korriban ska du klara sith-provet för att komma åt starmapen, den finns i the tomb of naga sadow som master uthar tar dig till.

-----------------------------

ta med dig wookien Zaalbar och hitta hans bror (hövdingen i wookie-byn) och prata med honom så får du gå ned i shadowlands.

därnere ser du tillslut en jedi (inte en bounty hunter) som slåss mot ett gäng spindel liknande varelser prata med honom så gör det han vill och så är inte starmapen långt bort....

-----------------------------

i tatooine finns starmapen i en krayytdrake-grotta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...