LoadsOfHitman Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag blev dömd till att aldrig få komma in i ahto något mer men finns det något sätt att komma in ändå? :unsure: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 hur ska man komma för bi den där stora piraxna eller vad den nu heter vid manaans starmap?? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Hur ska man ta sig igenom den där röda röken i sith basen på manaan :unsure: köp en gasmask, det fungerade för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Kan man göra swoop biken bättre och snabbare???????? :unsure: :unsure: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Kan man göra swoop biken bättre och snabbare???????? :unsure: :unsure: :unsure: Nej det ska inte gå. Det är bara till att öva, tråkigt nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Nej, man kan inte göra swoop-biken snabbare eller bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 nej men försök att köra på alla speedgrejer så går det betydligt snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 :unsure: Hur ska man komma förbi dem där lysande platorna i ancient tempel vid????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Gå så att mönstret blir som ett H. gå rakt fram en ruta tillbaka övar till andra sidan, uppåt och ner. hoppas det hjälper.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 vilken lvl va ni på när ni klarade spelet?? :D ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Första gången så va jag level 20 jedi guardian, god förstås.. Andra gången så va jag level 20 jedi sentinel, tråkigt nog ond.. osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 I mit skepp(Ebon Hawk) så finns det en lien flicka som jag har praatat med och hon pratar ett konstigt språk så jag lät henne stanna i skeppet för jag tyckte synd om henne.... Men vad ska man göra med henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.