Gäst Shogun Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) TACk för all hjälp Jedi Gamer!!! Ska försöka på egen hand. Och tack Obi-Wan. May The Force be With you Guys!!!!! ;) MVH/shogun P.S Har klarat Kotor 1 gång som Light ska nu köra som Dark. Redigerat 16 Maj 2004 av Shogun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Hur klarar jag sista Sith Testet i den Tomben? Man ska göra nåt med 3 pinnar osv.... hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Hur klarar jag sista Sith Testet i den Tomben? Man ska göra nåt med 3 pinnar osv.... hur?Hoppas att du är kunnig inom engelska. - Move the top one on the left pole to the middle pole. - Move the upper middle one on the left pole to the right pole. - Move the top one on the middle pole to the right pole. - Move the lower middle one on the left pole to the middle pole. - Move the top one on the right pole to the left pole. - Move the upper middle one on the right pole to the middle pole. - Move the top one on the left pole to the middle pole. - Move the bottom one on the left pole to the right pole. - Move the top one on the middle pole to the right pole. - Move the upper middle one on the middle pole to the left pole. - Move the top one on the right pole to the left pole. - Move the lower middle one on the middle pole to the right pole. - Move the top one on the left pole to the middle pole. - Move the upper middle one on the left pole to the right pole. - Move the top one on the middle pole to the right pole. Du skulle kunna ta andra hållet istället, då får du slå dig fram. Redigerat 16 Maj 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag har sprängt den där Robot Asassin tror jag den hete... Asassin Droid heter den ungefär, jag har dödat den och en kvinna sprang tillbaka till Akademin för The Sith! Men hur "fjäskar" jag med Master Uthar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 du ska vinna typ hans förtroende.. det kan du göra på många olika sätt, här är ett; i akademins vänsta sida så finns det ett förhörs rum, gå dit och säg att du vill förhöra fången. Så här ska du göra för att få honom snacka: Injecera: (stavas det så?) 1:sanningserum-liten. 2:sanningserum-stor. 3:antiserum-mellanstor. 4:sanningserum-liten. 5:sanningserum-liten. 6:fråga om vapen gömman. 7:han snackar. 8:gubben brevid vill sno äran. 9:du dödar gubben och går till Uthar och berättar. 10: du har fått presige. ----------------------------- Sprang tjejen iväg... inte bra...kan du köra om det, men nu så dödar du tjejen, så får du presige.... hoppas det räcker! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Hur ska man dekryptera "grejen" i republic basen vid den där sith fången???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Hur ska man dekryptera "grejen" i republic basen vid den där sith fången???? På Manaan? Försök att förhöra fången istället det är lättare. Vet inte ifall detta är rätt men desta detta; 1st: 22 2nd: 18 3rd: 64 4th: 2 5th: 6 6th: 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 det är korrekt john.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 När jag ska förhöra den sith fången på Maanan så står det typ alltid '[Failure] Bla......... Bla.....' Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 På manaan: Säg att du känner till hans kompanjon och sedan hotar du att göra något med "Tela" så borde han snacka, det tog några försök man det fungerar.. Det lättaste sättet är att dekryptera kortet, och vad svaren är ser du lite längre upp. Fråga på, det är roligt att svara..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Det är rätt inställning Jedi Gamer och som han sa det kan ta ett par tag innan han, fången, svarar. May the force be with you Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.