Hoppa till innehåll

Star Wars Knights Of The Old Republic!

Hitman-Kodnamn47

Rekommendera inlägg

Vet nån hur man klarar dom här två cp monstren i the sith final test i gråttan där efter dom här 3 pinn proven när man ska över polen med acid så är det i det testet två stora monster jag bli f*n mosad bara på 10 sec utan att ens döda den ena va f*n ska man göra sorry för att jag svär men jag är trött på den här dumma join the sith trial löjligt med så många test :angry: men skriv gärna och svara våre väldigt glad om nån kunde :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

det är bara att boosta upp sig, bamsehunden...

spara ofta och använd avståndsvapen, men kom ihåg att dom klarar forcepowers VÄLDIGT bra.

det tog ett tag för mej att klara det men det är gjort...

just det glömde det nästan, den där acid-polen, när du klarat monsterna så går du in i rummet och hämtar två special granater en frys granat och en eld granat.

gå till polen och välj att kasta i frys granaten, nu är den hård som sten (eller åtminstonde is) så du kan gå över och hitta starmapen och sithsvärdet (som finns i en staty).

ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu har jag fastnat igen :P

Jag är på 'Unknown Planet' och man ska gå på massa ljus knappar på golvet..(i det där templet) hur ska jag göra?

Du ska gå på dom, börja på den som är "utanför" kvadraten sen går du i ett H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur dödade ni den där rancoren på taris :)

vilken planet ska man åka till först efter jedi träningen :unsure:

I rummet utanför rankorn ligger en arm, om du tar upp den så hittar du något som lockar på rankorn, du går till skelletten och lägger "luktflaskan" och en granat där.

Planeterna kan man ta i den ordningen man känner för, jag åkte först till Tatooine sedan Kashyyyk osv, du får bestämma själv..

Redigerat av j0hn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...