Bamsehunden Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Vet nån hur man klarar dom här två cp monstren i the sith final test i gråttan där efter dom här 3 pinn proven när man ska över polen med acid så är det i det testet två stora monster jag bli f*n mosad bara på 10 sec utan att ens döda den ena va f*n ska man göra sorry för att jag svär men jag är trött på den här dumma join the sith trial löjligt med så många test :angry: men skriv gärna och svara våre väldigt glad om nån kunde :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 det är bara att boosta upp sig, bamsehunden... spara ofta och använd avståndsvapen, men kom ihåg att dom klarar forcepowers VÄLDIGT bra. det tog ett tag för mej att klara det men det är gjort... just det glömde det nästan, den där acid-polen, när du klarat monsterna så går du in i rummet och hämtar två special granater en frys granat och en eld granat. gå till polen och välj att kasta i frys granaten, nu är den hård som sten (eller åtminstonde is) så du kan gå över och hitta starmapen och sithsvärdet (som finns i en staty). ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag behöver mest hjälp av Manaan!!!!!!!!! du ska gå till republikens ambassad i mannan och göra vad dom säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ta bara dina 2 ljussablar och några, vet inte riktigt vad dem heter, sprutor som gör dig snabbare, starkare och nåt mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bamsehunden Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 tack ska prova igen men jag har tagigt massa med sprutor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Manaan är nog den svåraste planeten tycker jag, jag vet ej vad man ska göra och vad ska man göra i Dantooine? Ska man återvända till den planeten någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 nu har jag fastnat igen :P Jag är på 'Unknown Planet' och man ska gå på massa ljus knappar på golvet..(i det där templet) hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 nu har jag fastnat igen :P Jag är på 'Unknown Planet' och man ska gå på massa ljus knappar på golvet..(i det där templet) hur ska jag göra? Du ska gå på dom, börja på den som är "utanför" kvadraten sen går du i ett H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Hur dödade ni den där rancoren på taris :) vilken planet ska man åka till först efter jedi träningen :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) Hur dödade ni den där rancoren på taris :) vilken planet ska man åka till först efter jedi träningen :unsure: I rummet utanför rankorn ligger en arm, om du tar upp den så hittar du något som lockar på rankorn, du går till skelletten och lägger "luktflaskan" och en granat där. Planeterna kan man ta i den ordningen man känner för, jag åkte först till Tatooine sedan Kashyyyk osv, du får bestämma själv.. Redigerat 24 Maj 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Hur ska man ta sig igenom den där röda röken i sith basen på manaan :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) Hur ska man ta sig igenom den där röda röken i sith basen på manaan :unsure:Jag sprang bara igenom den :PDu skulle kunna hacka dig in på nån av datorerna och stänga av den.. Redigerat 24 Maj 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.