Offspring9 Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Detta hände för någon vecka sen. Vi skulle skriva en rap låt på musiken. Jag och mina vänner var på scen och lekte fight istället. Det var kul men min kompis ramlade ner för scen och han tog emot sig med armen som han skulle vara rädd om så den armen gick ur led och han grät för första gången i sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Jag tror inte det var första gången i hans liv ;) När han föddes grät han nog. När han inte kunde sova när han var spädbarn grät han nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 När vi fick hoppa från en 3 meters hög klippa ner på en madrass på gympan så missade jag madrassen och landade på svansskotan. Tappade andan, rösten och fick jävligt ont i ryggen. Smärtan fortsatte i typ 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 1. Hoppade från garderoben och slog i hälen kl. 2 på natten. Fick åka till akuten 2. Var på Gustavviksbadet och drogs ner under vattnet i strömmarna. Drunknade nästan 3. Klämde fingret i en dörr när jag var 2 år. Det blev J"vligt böjt 4. Opererade fingret när jag var 10 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 1. Hoppade från garderoben och slog i hälen kl. 2 på natten. Fick åka till akuten 2. Var på Gustavviksbadet och drogs ner under vattnet i strömmarna. Drunknade nästan 3. Klämde fingret i en dörr när jag var 2 år. Det blev J"vligt böjt 4. Opererade fingret när jag var 10 år Du är 10? Hmm aja det som har hänt mig var nog när jag var 7 år, jag bodde på landet och var skit rädd för vargar och sånt, men jag hade aldrig sätt en varg. Sen när jag var och lekte i sand lådan en dag så går det en räv inne i skogen och jag blev liv rädd, jag sprang ut på vägen och så kommer en bil! jag var kanske en halv meter från att bli på körd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 1. Hoppade från garderoben och slog i hälen kl. 2 på natten. Fick åka till akuten 2. Var på Gustavviksbadet och drogs ner under vattnet i strömmarna. Drunknade nästan 3. Klämde fingret i en dörr när jag var 2 år. Det blev J"vligt böjt 4. Opererade fingret när jag var 10 år Håller du i en morot ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 På min mormors gamla trädgård (nu har hon flyttat) så klättrade jag på ett träd. Men när jag skulle ner, så fanns det en "rep" som jag "halkade" på den föll ner typ 1,5 meter och bröt armet :(1,5 meter =/ Vilket jättefall asså :o Men snälla, är det nåt fel med det? Jag ramlade också bakåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 1. Hoppade från garderoben och slog i hälen kl. 2 på natten. Fick åka till akuten 2. Var på Gustavviksbadet och drogs ner under vattnet i strömmarna. Drunknade nästan 3. Klämde fingret i en dörr när jag var 2 år. Det blev J"vligt böjt 4. Opererade fingret när jag var 10 år Håller du i en morot ? :huh: ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 jag och en kompis skulle sova över hos min sommarstuga han ramlade när han gunga på stolen så jag kunde inte hålla mig för skratt, jag åt sammtidigt så jag satte en plätt i halsen, min kompis skratta bara när jag inte fick luft eftersom han fortfarande låg på marken. som tur var såg våran granne allt och tröck ut den ur mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) 1. När jag var få se typ 9 elr 10 och jag och en kompis var på taket (ett litet vedbod tak typ 1,8 meter) halkade och gled ner och landade med ryggen i marken sen blev allting svart... vaknade 10 sek senare :) 2. När jag var 10 så var det en långdag på skolan och en tjej som heter Moa snurrade gungan åt mig, TJONG sa det och var helt borta igen... vaknade med en j*vlig smärta i huvudet. Det visade sig att Moa hade råkat snurrat gungan lite åt vänster så for mitt huvud in i pålen. Redigerat 14 December 2008 av Nafrali Detta har inget med detta inlägg att göra, men om någon kommer och skriver massa onödiga inlägg, bry er inte om personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 blev sparakad vid tinningen av en häst för 3 år sen, jag va på väg hem från skolan då det kom en dum häst och sparka mig. jag va medvetslös en stund. jag vakna i en ambulans, sen på sjukhuset så fick jag sys med ngr stygn. hästen hadde broddar tror jag det heter som är ett par slags dubb-skor till hästar som dom har på vintern när det är halt. så det fanns 3 djupa hål efter hoven.. Oo läkaren sa att jag hadde tur för om ngn av broddarna hadde träffat lite mer till höger så kanske jag hadde dött eller fått värre skaddor. nästan alla mina tänder är av plast efter det, iaf dom ifram. ni kan ju tänka er att vakna upp på sjukhuset nästa morgon och äta fullkorns macka med ost... det gjorde jag inte för det isa så mkt i tänderna. det enda jag fick tillbaks av ägarna till hästen va en vas med blommor och ett presentkort på 500 kr, vilka j*vla fattiga as. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.